Gå til innhold

Østensjø bydel - Oslo

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har ikke vært aktiv her inne men har smuglest fra tid til annen :) Fikk ei jente 2.mai og er nå på utkikk etter andre jenter i mangelrud/østensjø området med babyer som har lyst til å treffes.

Litt om meg; er 26 år, opprinnelig fra Trondheim, førstegangsfødende. Har veldig lyst til å bli kjent med andre mammaer :) Er det noen der ute?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140128981-%C3%B8stensj%C3%B8-bydel-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det er en hel drøss med koselige oslo-jenter her på mai forumet :)

Mange av oss skravler i skravletråden for Oslo-jentene, og vi har treff som "annonseres" under BIM-treff (i menyen til venstre her).

Neste treff er vel ikke planlagt, men tror det blir i juni når alle har født. Bare å henge seg på! :)

Hei, hei.

Jeg bor ikke på manglerud eller østensjø, men ikke så lagt unna, bor på Teisen. Venter nr 2 nå, når som helst, og har en jente på to fra før.

Jeg er også 26, og er fra østlandet.

Kunne godt tenkt meg å bli kjent med flere med barn i området.

Takk for tipset Rosaka og Scoobydo! Jeg kan jo slenge meg på skravletråden deres og fortelle litt mer om meg selv der. Nyckelpiga, kanskje vi alle kan prøve å møtes i juni dersom det blir et treff? Jeg har ihvertfall veldig lyst til det :)

• 1 måned senere...

Annonse

hej jag fannt akkurat att jag hade fått svar o jag e på "jakt" efter samme :0) jag meldte mig på facebook gruppa BIM oslo-mai jentene

o så skulle det vara nåt träff på töyen...vet ikke när eller hvor... men det får jag nog svar på snart :0) jag heter sofia o e 25. jag e svensk. bott i oslo i 7 år o har en gutt på 2,4 år o termin igen 13 augusti :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...