Gå til innhold

Østensjø bydel - Oslo


ingunnpia

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har ikke vært aktiv her inne men har smuglest fra tid til annen :) Fikk ei jente 2.mai og er nå på utkikk etter andre jenter i mangelrud/østensjø området med babyer som har lyst til å treffes.

Litt om meg; er 26 år, opprinnelig fra Trondheim, førstegangsfødende. Har veldig lyst til å bli kjent med andre mammaer :) Er det noen der ute?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det er en hel drøss med koselige oslo-jenter her på mai forumet :)

Mange av oss skravler i skravletråden for Oslo-jentene, og vi har treff som "annonseres" under BIM-treff (i menyen til venstre her).

 

Neste treff er vel ikke planlagt, men tror det blir i juni når alle har født. Bare å henge seg på! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei.

Jeg bor ikke på manglerud eller østensjø, men ikke så lagt unna, bor på Teisen. Venter nr 2 nå, når som helst, og har en jente på to fra før.

Jeg er også 26, og er fra østlandet.

Kunne godt tenkt meg å bli kjent med flere med barn i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Eg bur på oppsal :) Er med i den gruppa som Rosaka nevner over her. Bare og slenge seg med, veldig trivelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Rosaka og Scoobydo! Jeg kan jo slenge meg på skravletråden deres og fortelle litt mer om meg selv der. Nyckelpiga, kanskje vi alle kan prøve å møtes i juni dersom det blir et treff? Jeg har ihvertfall veldig lyst til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for tipset!

Da har jeg også lagt inn en melding på skravletråden. Melder meg også inn på facebook gruppa.

Har lyst til å være med på treff i juni, så håper det blir noe av!

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

hej jag fannt akkurat att jag hade fått svar o jag e på "jakt" efter samme :0) jag meldte mig på facebook gruppa BIM oslo-mai jentene

 

o så skulle det vara nåt träff på töyen...vet ikke när eller hvor... men det får jag nog svar på snart :0) jag heter sofia o e 25. jag e svensk. bott i oslo i 7 år o har en gutt på 2,4 år o termin igen 13 augusti :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...