Gå til innhold

Noen med blødninger i uke 5?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det har gått bra med? Å da mener jeg ikke spotting eller bittelitt blod. Men kraftig blødning, lik menstruasjon med friskt blod?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Gikk bra her :) Så det er håp. Men vet hvordan du har det. Ikke lett.

Skrevet

Det skjedde meg i uke 7, og det gikk bra.

 

Lykke til! Be om tidlig ul så snart det er mulig å se om hjertet slår. Før det er det vel neppe noe poeng.

Skrevet

Jepp. Husker ikke om det var uke 5, men det var to eller tre sånne episoder før jeg passerte 12 uker i alle fall. Jenta er 10 mnd gammel, frisk og sprek :D Jeg hadde morkaka delvis over åpningen i starten, så det var nok derfor jeg blødde litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...