Iselilja Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Oppdaget for litt siden at jeg har begynt å blø. Ikke så mye, men nok til at jeg må bruke bind. Er 6+4 i dag. Hva gjør jeg nå? Legekontoret er stengt, og det er vel ikke stort legen kan gjøre uansett. Skal jeg gå på jobb som normalt i morgen? Jeg starter samtidig som at legekontoret åpner, så jeg får ikke forhørt meg der først...
Lotta2010x2012 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Ikke noe spesielt dem får gjort i dag, og de kommer bare til å si at hvis det ikke er mye du blør eller at du har vondt, så går det nok bra. Er jo ganske vanlig å blø litt sier dem. Men ville nok ha ringt legekontoret med engang det åpner i morgen, for tror man skal holde seg i ro og ikke anstrenge seg. Var ihvertfall det legen sa til meg når jeg begynte å blø før helgen, men jeg mistet uansett.. Men hvis det er noe galt så kommer det jo ut uansett, men man skulle vist ta det med ro hvis man begynte å blø. Håper det går bra, og at spiren sitter godt=) Ikke uro deg hvis du ikke blør mye eller du får vondt... Krysser fingrene for deg:)
Iselilja Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 Tusen takk! Det har vært mye stress både på jobben og hjemme i det siste, så tror nok jeg holder meg hjemme i morgen uansett. Leit at du mistet, håper det går bra neste gang
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Ville holdt meg hjemme fra jobb og dratt til legen jeg ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå