CMH Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Har blitt så bløtfisk i det siste og får tårer i øynene av ingenting hehe. Især; - Fødsler på tv, bare det å se hvor glad mødrene er når de får babyene sine ut. - Frierier! - Sånne stakkars barn i Afrika. Tenker når sykehuset gikk på tv3, og alle de småttisene som var syltynne med lungebetennelse. Tenk så heldige vi er i Norge.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Jeg blir kjempelett rørt av å se andre mennesker vise sterke følelser. Enten det er på TV eller i virkeligheten. Kan også bli kjemperørt av å se noen gjøre noe fint for andre. For ikke å snakke om når eldste jenten min er god med, og koser med lillebroren sin. Blir egentlig rørt av det meste;)
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 den enorme gleden idrettsutøvere viser når de har vunnet.....spesielt når man ser kavalkader fra feks OL el lignende.... jeg griner ikke, men blir litt rørt..
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 - Eg blir også rørt av å se på fødsler på tvn, trodde eg kom til å gråte på min fødsel også, men eg tror eg var for sliten til det:P - Når dyre-eierer vise at de er glade i dyra sine, d samme med foreldre og barn ja, vertfall de to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå