Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hvorfor tillates slike "SKRYTE" innlegg på dette forum, umoralsk spredning av møkk! Noen er så full av egoisme at de skryter av dette og dessverre får støtte fra andre. Man skriver om folk som gosser seg om andres ødelagte liv og deres verdighet og forsvarer seg ved at det skal være det mest naturlige i verden. Problemet er faktisk at man i mange tilfeller nesten oppfordrer til det, og personer som kansje er på vippepunktet lett blir påvirket av de umoralske spredning av møkk. Utroskap er såpass umoralsk at man bør skamme seg fremfor å skryte uhemmet av det.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Syns man skal skryte av det jeg!!! Naar man klarer aa faa en mann til aa knulle seg selv framfor kona burde man absolutt la verden vite om det!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Mest sannsynlig er ikke disse innleggene sanne en gang. Men folk blir jo så provoserte av sånne innlegg, og da får jo HI akkurat det h*n vil ha- nemlig oppmerksomhet
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Hehe, ikke fremfor lille venn. Ved siden av. Om du føler et behov for at verden skal vite om det, så betyr vel det bare at du definerer din menneskelige ut i fra om menn vil knulle deg. Om du da i tillegg tror at han velger deg foran noen andre, så kan du leve på det en stund. Det er så patetisk at jeg ikke har ord. Du er nok i deg selv jente, du trenger ikke være "bedre" enn andre for å være god nok.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Aaaah lille venn faktisk!! Hvor i mitt innlegg sto det noe om at JEG gjor noe som helst med gifte menn??? Og jeg maa beklage at utifra ditt innlegg jeg trodde du var skarpere enn du tydeligvis er..og at jeg da trodde du ville ta ironien min!!!
Aliena Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor så mange lar seg provosere. Tror 90% av disse innleggene bare er fantasi.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Beklagligvis finnes det folk der ute som lever sitt liv etter meninger som utveksles i dette forum, de bare plukker ut det som passer dem best og føler at de da ikke gjør noe galt, de føler at det er en type annerkjennelse! Fler og fler stoler 100% på råd og bagatellisering av det som tidligere kansje føltes urett etter at de får honnør av slike innlegg, eller de som leser slik møkk. Dessverre finnes det ustabile mennesker som ofte bruker nettet og diverse forum til veiledning fremfor debatt og diskusjon. Derfor mener jeg personer som glorifiserer umoralske handlinger sprer sin urett til alt for mange, som tar til seg denne form for umoralske handlinger. HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Det er ikke alltid det som handler om å provesere, men det ligger mange ganger oppfordring og annerkjennelse i svar og innlegg! Noen svake blir faktisk veiledet til slike dumdristige og umoralske handlinger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå