Gjest Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 skulle gå meg en tur i går,men endte opp med å jogge,og det har jeg ikke gjort på sikkert 5 år hehe,så i dag klarer jeg såvidt å gå!!! jogga 3 kilometer,ska aldri gjør det igjen hehe. Når jeg kom meg ut i går så begynte beina mine bare å løpe,var litt deilig akkurat der og da,men ikke nå ! ;O) Hvordan trener dere da damer? jeg fødte for 5 mnd siden,og har vært lat siden hehe,treningstudio gidder jeg rett og slett ikke...men tenkte jeg sku begynne med å gå mye turer og sånn,bare for å komme meg i LITT bedre form
<3 Legoland <3 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Så flink du har vært ! Kanskje du skal begynne litt roligere? God bedring!
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Du vet at man anbefaler 2 minutt gange, og 1 minutt løping når man starter? I intervaller? ) Stakkars, jeg føler med deg... sykla 8 km her om dagen, og da hadde jeg ikke sykla på 10 år Det var smerte!
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 hehe,nei men nå vet jeg det i går kveld klarte såvidt beina og holde meg oppe haha,sambo bare lo av meg!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Ja, det tror jeg på! ) Svigermor (som egentlig var en aktiv dame, sykla masse og gikk mye tur i fjellet) brukte 3 mnd på å komme seg opp i at hun sprang 30 minutter uten stopp )
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 hehe. Tror dette blir engangstilfelle med meg iallefall hehe,var ganske sinna på sambo i går når jeg skulle gå tur,sikkert derfor jeg bare begynte å løpe sånn plutselig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå