Gå til innhold

FY F*** jeg har så vondt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle gå meg en tur i går,men endte opp med å jogge,og det har jeg ikke gjort på sikkert 5 år hehe,så i dag klarer jeg såvidt å gå!!!

jogga 3 kilometer,ska aldri gjør det igjen hehe.

Når jeg kom meg ut i går så begynte beina mine bare å løpe,var litt deilig akkurat der og da,men ikke nå ! ;O)

Hvordan trener dere da damer? jeg fødte for 5 mnd siden,og har vært lat siden hehe,treningstudio gidder jeg rett og slett ikke...men tenkte jeg sku begynne med å gå mye turer og sånn,bare for å komme meg i LITT bedre form ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du har vært !

Kanskje du skal begynne litt roligere?

God bedring!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du vet at man anbefaler 2 minutt gange, og 1 minutt løping når man starter? I intervaller? :o)

Stakkars, jeg føler med deg... sykla 8 km her om dagen, og da hadde jeg ikke sykla på 10 år :( Det var smerte!

Skrevet

hehe,nei men nå vet jeg det ;) i går kveld klarte såvidt beina og holde meg oppe haha,sambo bare lo av meg!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det tror jeg på! :o) Svigermor (som egentlig var en aktiv dame, sykla masse og gikk mye tur i fjellet) brukte 3 mnd på å komme seg opp i at hun sprang 30 minutter uten stopp :o)

Skrevet

hehe. Tror dette blir engangstilfelle med meg iallefall hehe,var ganske sinna på sambo i går når jeg skulle gå tur,sikkert derfor jeg bare begynte å løpe sånn plutselig hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...