Gå til innhold

Hvordan er dette med bading i offentlig bad nå,i uke 37+ ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg fikk så lyst til å ta med gutten vår ut på bading nå i ettermiddag

Men jeg mener å ha hørt at jeg helst ikke bør vær for mye i offentlig bad nå på slutten av svangerskapet,veit ikke hvorfor,om det er pga.infeskjons fare eller noe?

Håper noen av dere har hørt noe om dette,og gi meg tilbake melding snart,da veit jeg om en 2-åring som hadde blitt ille glad se ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lurt på akkurat det samme,men jeg fikk beskjed av legen at man kan bade offentlig under hele svangerskapet.du kan jo bare ringe føden å høre hva de mener:)

Skrevet

Ja, ring der du skal føde! Jeg ringte der jeg skal føde (ABC) og de sa man fint kan bade etter uke 37, men må være mer oppmerksom på om vannet går... Jeg skal bade i morgen (37+1) og passer nøye på nå for jeg er litt usikker på om vannet har gått eller ikke...

Skrevet

Jeg spurte om dette på føden da jeg var uke 37. Jordmora der svarte at det var veldgi delte meninger om dette, men sa at hun aldri ville ha badet i offentlige basseng etter uke 37...pga mulig infeksjonsfare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...