Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Har dere sett paa dere selv?? De fleste av dere lar dere jo bare forfalle og blir helt jaevlige etter aa ha vaert sammen i 2 aar!!! Er det raaart??? Kansje om dere starter me aa ta vare paa dere selv,at da mennene deres vil faa opp oynene for hva han har..og da ikke loper etter andre damer!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Så menne holder seg perfekte gjennom et langt liv???????? Og hvor tar du det ifra at dame ikke tar vare på seg selv??? For et idiotisk innlegg!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Min mann er ikke utro, og jeg ser ikke alltid 100% ut. Han er tro det eller ei mer interessert i meg enn i utseendet mitt. Synes det er artig at "den andre" ofte tror det er utseende som gjør at mannen vil ligge med dem. Han vil jo bare det fordi han KAN.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Det er supert at mannen din ikke er utro selv om du ikke alltid ser 100% ut.. Da er jo han et eksempel paa en bra mann da og dere har tydeligvis et bra og sunnt forhold! Og da som du kansje ser saa siktet ikke jeg til deg haer da!! Men naa snakket jeg jo heller ikke om aa alltid se 100% ut da.. Jeg snakka om aa la seg selv forfalle!! At naar man har fodt er det liksom OK aa ikke se bra ut lengre!! Aa jeg sa faktitisk ogsaa "de fleste" gjorde jeg ikke!! Saa ikke ta dette som et person anngrep snuppa For uansett om menn ikke ser like bra ut i alle sine leve aar,har han alldri gnidd trynet fullt av sminke hver dag og smurt kroppen inn med all slags odeleggende suppe heller da! Saa en mann vil faktisk se likens ut i mange flere aar en det du vil...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 ha ha mø sjæl sier jeg, jeg tror jeg hadde villet passe kjeften min hadde jeg vært deg, plutselig sitter du de selv stivpynta som faen, med en mann som ruller seg i høyet med ei som ikke er det, det fortjener du når du lirer ut av deg sånt tull
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Tror ikke det handler om utseende, men det handler om å vise det jevnlig at man setter pris på mannen sin og viser at du trenger han. Hvis han ikke føler seg viktig eller ivaretatt i forholdet, så kan andre ting fort bli spennende. Men menn bør også være flinke til å si ifra at de føler det sånn. Ofte tar vi dem for gitt, og omvendt. Inne i dette kommer også utseende. Jeg tror ikke det har noe med at menn bare liker modellpene damer, men at en jfama pynter seg for han innimellom får han til å føle seg verdsatt, du gjør noe for han. Jeg synes det er ekstra stas hvis vi skal ut og spise på restaurant at mannen min har på seg ei finere skjorte og en ekstra dæsj av favorittparfymen.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Haha... Passe kjeften min faktisk!!Ja for det er jo ikke laav aa si sine egne meninger er det vell Jeg,HI,har aldri vaert paa en gift mann,heller ikke en som har hatt kjereste! Har heller ikke vaert utro selv! Saa for de som vil tro at dette er basert paa aa faa meg selv til aa fole meg bedre... FEIL!!! Men det er faktisk noe i det aa ta vare paa seg selv!!! Stivpynta???? Hva faen... Nevnte jeg noe om aa vaere stivpynta??? Nei jeg gjorde vell ikke det.. Jeg snakka om aa ta vare paa seg selv!! Type trene,spise sunt,ha paa seg rene klaer... DUSJE HVER DAG!!! DET er aa la seg selv forfalle!! Og det verste er aa fole det er greit for man har jo fodt!!! Nei ikke vet om dette er en dum ide!!! Og om min man hadde rulla seg i hoyet med en annen saa hadde jeg faktisk ikke sittet paa nett aa klaget over det! jeg ville forlatt han!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Man skal ikke vere utro uansett! Er du i et forhold så er du i et forhold! Vist mannen syns dama ikke er noe lengre så skal han gå fra henne før han roter rundt med andre.. Og dette gjelder også motsatt kjønn! Det er ALDRI ok å vere utro, uansett hvilken unnskyldning personen måtte komme med. Du inngår et løfte med den du er sammen med, og det er om du er gift eller ikke også!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Grunnen til at de er utro er jo for å få en bekreftelse på at de fremdeles er attraktive og at man fortsatt har sjangs..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Det er aldri ok å være utro, men det skjer likevel og er et ganske vanlig fenomen. Og det skjer når man minst venter det, og kan skje den beste. Betyr ikke at det er greit... men det finnes uansett årsaker til at skjer. Og kanskje det er greit at man finner ut av årsakene, slik at man vet hva man skal gjøre for å hindre det...
Tommage♀♂ Skrevet 22. mai 2009 #13 Skrevet 22. mai 2009 Hehe, så du har sett alle de som har/har hatt utro menn du da? Søta=)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #14 Skrevet 22. mai 2009 Nommen... Helleduttan lille Tommage... De fleste/mange er vell det samme som alle der du kommer fra da.. Eller kansje du bare ikke har laert deg hvordan lese en fullstendig setning da..for jeg sa vell ikke alle gjorde jeg vell HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #15 Skrevet 22. mai 2009 Mannen til venninna mi var utro mot henne en gang... hun er slank, pen, alltid velkledd, fin på håret osv.. så der var den teorien feil (fylla hadde skylda i dette tilfellet da).
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #16 Skrevet 22. mai 2009 hahahahahahahahahahahahahahahahahahHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Folk som deg burde fått premie her inne ! Kveldens innlegg, fra den minst oppegående personen ... Duuuuuuuuuust !!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #17 Skrevet 24. mai 2009 Hahahahaahahahahahhaahahahahhahahahah... Premien har allerede gaatt til deg for dagens beste svar!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #18 Skrevet 24. mai 2009 Teorien min gjalt jo ikke alle da Aa ja jeg er sikker paa at typen til venninna de var saa full at han hadde knulla sostra si om hun hadde vaert daer! For fylla er jo alltid lett aa skylde paa...nesten som om man ikke vet hva man gjor
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #19 Skrevet 24. mai 2009 Syns det er flott at mannen min er utro, så slipper jeg å "betjene" ham så ofte på det området. Han er min beste venn, men jeg tenner ikke på ham lengre...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #20 Skrevet 24. mai 2009 Herregud. Så da er du perfekt og gnir trynet ditt inn med sminke og faenskap hver dag for mannen din da HI? Samboeren min liker ikke at jeg sminker meg han! Men dusjer, bruker parfyme og kjøper ofte nye klær.. Men det er jo kun snakk om hygiene. Etter 2 år er da ikke mennene sammen med damene sine pga utseende. Det er jo bare en idiotisk teori. Og utroskap forekommer nok sjelden pga at den ene parten synes den andre er stygg og forfallen, men heller pga hvordan resten av forholdet mangler noe.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #21 Skrevet 24. mai 2009 Om du hadde hatt nok vett til ikke bare aa hoppe inn i en sak uten aa ha lest gjennom hva det ar snakk om hadde du kansje sett at det ikke er snakk om sminke!!! Jeg snakker vell om hygiene da?? Sa jeg kansje ikke lengre opp at poenget mitt er aa TA VARE PAA SEG SELV! Trene,spise sunt,og dusje hver dag!!! Saa nei jeg gnir ikke trynet mitt inn i sminke hver dag.. Men jeg tar vare paa meg selv!!! Saa om du kansje hadde giddet aa lese di usle 18 innleggene over haer for du kom med dette,hadde du kansje sett hva det er snakk om .... men det ble vell for mye!!! Og et forhold er OGSAA basert paa hvordan man ter og kler seg er det ikke!!! Jeg setter stor pris paa at mannen min tar vare paa seg selv.. Og har man et forhold daer det andre ikke funker saa er det jo bare aa gi opp uansett... Men ikke kom haer aa si at mannen din knuller nabokjerringa fordi hun har saa jaevli bra personlighet?? Mvh HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #22 Skrevet 24. mai 2009 Nei mannen min knuller ikke nabokjerringa ;-) Men hadde han gjort det hadde det vel vært fordi at VI ikke hadde det så bra i forholdet ikke fordi at kjerringa var fullt pulbar utseendemessig og kun det?! Men du får det virkelig til å høres ut som at utseende og hygiene er veldig vesentlig i et forhold! Jeg driter langt i hvilke klær mannen min bruker, jeg elsker han forde! Men ja, selvfølgelig er hygiene viktig uansett. Forhold eller ikke. Uansett sier man ifra i et forhold hvis den ene parten vondt trenger en dusj. Men kom ikke her å påstå at det å piffe opp utseendet og " ta vare på seg selv" hjelper på forholdet. Vi sliter til tider vi, uansett hvor mye jeg trener, spiser sunt , sminker meg osv. Dessuten har man ikke alltid TID å se ut som en Hollywood stjerne når klærne er full av gulp, ungen hyler, og man har sovet 3 timer iløpet av en natt. Som småbarnsmor er man kjempeheldig om man har tid å ta seg en dusj akkurat når man vil. Men DET tenkte du kanskje ikke på? Å please skriv norsk a, de bannesorda ser helt latterlige ut med ae istedet for æ :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #23 Skrevet 24. mai 2009 "PLEASE(??!!) SKRIV NORSK A"... hehe.. Joda hadde man hadd norsk tastatur saa skulle ae mer enn gjerne gjort det.. Aa det e vell ikke kunnbanneorda som ser dumme ut uten de rette bokstavene da.. men mulig det ikke funker paa no annen maate Tror kansje ikke du skal ta dette som et personlig anngrep .. Om mannen din ikke er utro saa er vell ikke dette noe du trenger svare paa!! Aa jo jeg vil paastaa at at det aa ta vare paa seg selv hjelper paa forholdet.. Men om du ikke foler det saann er jo det helt opp til deg Og om jeg tenkte paa hva du har og ikke har tid til som smaabarnsmor?? Nei gjorde vell egentli ikke det,men siden det kke har noe med dette aa gjore ser jeg heller ikke hvorfor det er noe jeg trenger tenke paa...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #24 Skrevet 24. mai 2009 herregud e det mulig. for ett idiotisk innlegg. du har tydeligvis en del hormoner som må ut HI og dette er forumet for det. jeg ler meg skakk her. har lest hele tråden og du blir bare mer og mer usaklig. hvor er det du vil egentlig? hva bryr det egentlig deg om andre damer forfaller og om mennene deres er utro? har jo liten innvirkning på ditt liv. pynt deg du og gjør mannen din glad, så får andre ta vare på seg selv og sitt.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #25 Skrevet 24. mai 2009 Egentli saa bryr det meg nada!! Meen er jo morsomt aa diskutere da Men naa skal jeg logge av haer.. Maa ta paa sminke,ordne haaret og putte paa pene klaer.. Mennen min kommer hjem snart Og naar det komme til aa ta vare paa seg selv og sitt saa gjor vell ingen haer inne det.. Hvorfor i allverden har man denne siden om man bare skal bry seg med sitt eget.. DET er kjedelig der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå