En god nummer to :) Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Er det nokre andre som merkar noko til "klikkelydar"?? Nesten som om det er nokre små bobler som sprekk... er i veke 38+5.... Kva er dette??
wirre;o) Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hørte ett klikk sist.. da vannet gikk. Men ikke mange klikkelyder. Det skal vel litt til å høre at babyen lager klikkelyd med munn..Eller?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Det er leddene til babyen som "knepper" litt. Ikke farlig og veldig vanlig. Hørte det i forrige svskap og i dette Litt ekkel følelse, men baby har nok ikke vondt av det.
charlotte27 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 ja jeg har hørt det noen ganger vet ikke helt hva det er men... har 11 dager til termin...
Milli123 Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Hei Jeg har også blitt oppmerksom på slike lyder, får det spesielt når jeg bøyer meg. Har funnet ut at det er fostervannet som lager lyd, pluss at alt av tarmer og organer er i klem pga av plassmangel. Der er helt ufarlig. Jeg har forresten to uker igjen til termin....spennende. Er kjempe klar for å komme i gang nå...... :-)
mai09-baby Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 jeg hører stadig vekk kneppelyder fra magen! syns det er litt små ekkelt - høres ut som ledd som knekker egentlig, men vet ikke hva det er jeg..!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 hmm. jeg også har dette, men trodde bare det var luftbobbler jeg da... jeg er ganske sikker på at det er luftbobbler fra tarmene jeg.... de presses jo overalt og det knepper luft hele tia:)
Lykke X 4 Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Hos meg kom det klikkelyder fra leddene til babyen i magen. For de samme lydene fortsatte å komme fra leddene til babyen etter at den var født. Og han har disse lydene enda (snart 2 år).
2 på vei Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Dette spurte jeg jm om forige uke og hun kunne ikke svare meg på hva dette var, hun hadde aldri hørt om dette før,noe jeg synes er rart siden hun har veldig mange år på "baken ". Jeg er nå 32+2 med tvillinger og det er nok ganske trangt nå så at bobler sprekker pga mangel på plass kan sikkert stemme
Pennuna Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Jeg spurte også en erfaren jordmor som heller ikke kunne svare på hva det var. Hørte det mye for en stund siden,og husker de samme lydene fra forrige svangerskap. Opplever ikke at det er ubehaglig, snarere snodig,og jeg er liksom nyskjerrig på hva det er.
Sofapute Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har lurt på disse lydene i flere dager nå! Hadde en nå nettopp og skulle inn her og lage innlegg for å spørre hva dette kunne være, hehe så fint at noen sprute for meg da! Det er ganske høy lyd. og jeg må stoppe opp og tenke hva i alle dager dettr her egentlig er... Kan ikke huska at jeg hadde disse lydene i forrige svangerskap. Jeg hører dem flere ganger om dagen, spes når jeg reiser meg/skifter stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå