reserbolla - mamma til 2 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 hmm, har blitt hvitflekkete i/under huden, på lårene og armene - noen som vet hva det er? mener jeg hadde det sist også rundt fødsel men husker ikke hva det kom av - dårligere blodomløp? noen som har det samme?
*tullemor* Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har det samme og lurer også på hva det er... Har det på leggene og henda!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 jeg har fått slike. Tenkte det var pigmentforandringer, siden jeg solet meg i julen. Men ved nærmere ettertanke, så har jeg nok ikke hatt disse helt siden jul.... Kan ikke huske om jeg hadde det sist. Håper ikke det er kommet fordi fødsel nærmer seg, for jeg har enda 9,5 uke igjen til termin. Er bekrymret for at jeg skal føde for tidlig, da jeg gjorde det sist.
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2009 tror ikke det betyr at fødsel er rett rundt hjørnet, mener jeg hadde det en god stund på slutten sist også - og jeg har fremdeles 5,5 uke igjen nå. må sjekke med legen ved neste kontroll..
Juni prinsesse Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har også slike... Hvis du ser godt etter, har du en bitteliten rød prikk i midten av hver av dem???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå