mossik,en med tut og to jenter Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hei. begynner denne nå jeg. Fikk tanta 17 mai, men har fått ustabile sykluser som er litt lange, så da er det ikm uke 25 istedenfor uke 24 på meg. Hadde MA i uke 12 i februar, og er inne i pp4. Vil så veldig gjerne ha baby nå, men den kommer vel håper jeg. Lykke til alle dere andre jenter med IKM uke 25. Denne mnd skal den sitte for oss alle sammen.....
MissG Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hei! Mine to foregående sykluser har vært på henholdsvis 41 og 35 dager. Kommer el på dag 23 denne syklusen også, så blir IKM i uke 25. Har bare prøvd "ordentlig" en gang vi da, men merker at jeg begynner å bli utålmodig. Vi skal få det til snart alle sammen! : ) Yess
*moonpie* PP3 *heier for denne Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 fikk å tanta på besøk på selveste nasjonaldagen >=( den verste 17 mai noen sinne ... Gleder meg til el igjen nå, har en syklus på 34 dager så regner med el kommer 6 eller 7 juni ; ) så det er jo ikke lenge til sengekosen starter ; ) Vi begynner en uke før el annehver dag og så hver dag helgen el er : ) Kanskje det blir noe vinkos å siden det er i helgen : ) vil prøve å gjøre det romantisk rundt el denne gangen : ) kanskje det hjelper?? 3 pp for oss ... evig lang denne ventingen ja .... =)
attpåklattimagen:-) Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg fikk tr i dag...(((((((((((( Har gått fra sykluser på 32.30.30.28.til 26 dager.... Hvis denne syklusen er på 26 dager vil det vel si at jeg har ikm 21juni... Lykke til snuppiser. Håper vi seiler over til 1. tri i juni.. Klem
07&10&13? Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 har IKM 21.juni, hvis jeg har 28dagerssyklus denne gangen, varieer litt... er nå inne i 3pp.... synes det tar tid jeg, men vet at det er verre for mange andre som har venet LENGE... Lykke til til dere jener denne runden!
MissG Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Hei allle sammen! Å, er så kjedelig å vente på EL.Hva skal man finne på for å få tiden til å gå fortere? Sitter her og drikker øl jeg... Får nyte det mens jeg kan. Etter EL er føles det ikke like bra å ta en øl (ihvertfall ikke fler). Litt greit at det fortsatt er en stund til EL pga fest i helga da. Ja, ja, Krysser fingrene for oss alle. Har dere en god "oppskrift" for sex omkring EL?
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Hei jenter:) Jeg blir med her, med ikm ca. 19. juni. Det er bare 2.pp for oss så jeg stresser ikke enda, men jeg må innrømme at jeg ble litt skuffa da tr kom. Følte jeg hadde alle symptomer, men det er ikke så rart når kroppen prøver å komme til hektene etter flere år med p-piller. Får bare kose meg masse med samboer og håpe på det beste denne pp Lykke til alle sammen, selvom det er noen dager til el, og maaange dager til ikm. Får håpe tiden går fort
iris76 Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 hei jenter!! Slenger meg inn her. Har ikm 16 juni, har syklus paa 27-28 dager. Er i utlandet og kommer hjem paa dagen jeg har EL. Haaper likevel EL venter en dag pga jetlag og tidsforvirring......da har vi stoerre sjanse....Litt for mange indre de tre foerstkomne proeveperiodene.....er litt lei meg for det. Det er noe som kommer i veien i hele sommer! Men jeg skal soern meg staa paa og faa det til fordet!!! Sender lykkebabystoev til dere alle. haaper det klaffer for dere!!!
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. mai 2009 I dag er det 27. mai, og du er på dag 11 av syklusen. Det er 7 dager til eggløsningen, 3. juni, og 20 dager til en graviditetstest kan være positiv. dette står på min side på babyverden..... En hel uke igje til EL!!!! Men men, var hos GYN på mandag og hun mente alt så bra ut, men skal inn og ta blodprøver på dag 21 denne pp og sjekke om jeg faktisk har EL. Kroppen tuller veldig med meg etter MA, så greit å finne ut om alt er som det skal. Hun sa også at etter sommeren, om vi ikke har klart det egen hånd så skal hun hjelpe oss... For da har vi prøvd i et drøyt år Og da kjente jeg at skuldrene senket seg godt.
*moonpie* PP3 *heier for denne Skrevet 28. mai 2009 #11 Skrevet 28. mai 2009 Så bra et dere får hjelp iallfall Enn skal jo få hjelp etter 1 år er gått! Tiden går veldig sakte mot el på lørdag er det en uke igjen for min del.. Så det blir sex annehver dag på oss fra søndag til fredag så kjører vi på hver dag i helgen:) hehe.. Man må væe sikker på at enn har gjort det man kan iallfall! Annehver dag før el skal visst være mer enn nokm så Håper det klaffer for oss alle denne pp
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 28. mai 2009 #12 Skrevet 28. mai 2009 Nemmen se her:) Her var det jo en del folk ja... Jeg laget en ny tråd i mårrest for jeg ikke trodde det var laget noen ennå,hehe:) Jaja,vi holder oss her da:) Jeg har ikm 19.juni...(huff,d er lenge til) Syklusen min er ganske så stabil mellom 28-29 dager...Så da er vel sjansen for å ha eggløsning stor,sant? Antatt eggløsning er rundt 5.juni...Har kjøpt CBD for å sjekke om jeg faktisk har eggløsning, og skal kjøpe solvipect i helgen... hva gjør man ikke for å bli gravid,hehe:) Folat har jeg knasket i over en mnd nå...hehe Når på ettermiddagen/kvelden tester dere etter el? Og når bynner dere å slurpe i dere Solvipect?? hehe Jeg SKAL lykkes denne pp...er bare min 3pp men likevel.. Masse lykke til til oss alle:)
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 28. mai 2009 Hei hei, Jeg har regnet meg frem til at EL burde komme på tirsdag 2 eller onsdag 3. Og IKM er rundt 16. juni. Mannen er borte i helgen så EL får bare holde seg borte denne helgen ja. Tenkte vi skulle ha en runde i kveld for å være sikre uansett, også kommer han hjem søndag kveld og har fått beskjed om ikkeå være sliten.... Hihi, tenkte også jeg skulle handle hostesaft, og tenkte jeg skulle begynne med det lørdag eller så.... Og ta en slurk eller to i ny og ne??? Noen med erfaring på dette?
attpåklattimagen:-) Skrevet 28. mai 2009 #14 Skrevet 28. mai 2009 Har begynt å se fremover igjen jeg nå. Var langt nede da tanta kom gitt, men nå begynner jeg å glede meg til el, og å komme over i dpo-land.. Måtte masse babystøv drysse nedover oss alle;o))))))))))))))
*moonpie* PP3 *heier for denne Skrevet 28. mai 2009 #15 Skrevet 28. mai 2009 kjenner til skuffelsen ja, er bare i 3 pp nå men hvis ikke det klaffer denne gangen blir det noen tårer tror jeg Gleder meg også til el nå ) Hvor gamle er dere? Selv er vi begge 22 heier og heier for klaff denne mnd
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 29. mai 2009 #16 Skrevet 29. mai 2009 God morgen jenter:) Nå er jeg sååå klar for ny eggløsning at dere aner ikke!!! Håper bare jeg finner den...når anbefaler dere at jeg begynner å teste? Har syklus på 28 dager og ifølge kalkulatoren skal jeg ha eggløsning ca. 5 juni...Skal også ta hostesaft..når bør jeg bynne på den og hvor mye skal jeg ta om dagen? Noen som vet?
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 2. juni 2009 #18 Skrevet 2. juni 2009 Hei alle sammen:) Nå er det vel snart el for alle med ikm uke 25, så da er det bare å prøve og kose oss masse med mann/samboer Forrige pp var min første og da kjente jeg masse stikninger allerede fra dag 8-9 i syklusen. Nå er jeg på dag 13 og kjenner ingenting i det hele tatt enda iallefall.. Pleier dere å kjenne det når dere har el?? Jeg tester ikke etter el, men den burde jo være rett rundt hjørnet?! Forige pp fikk jeg mye el-slim på dag 10 og har ikke sett tegn til det heller enda. Får bare håpe at jeg faktisk har el snart selvom jeg ikke merker noen symptomer på det. Håper det klaffer for alle her inne denne pp!!! Denne prøvetiden går litt sakte må jeg innrømme... Lykke til med el til oss alle
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 2. juni 2009 #19 Skrevet 2. juni 2009 Hei Biola:) Ser vi har ikm på samme dag:) Jeg begynte testing av el i går,bruker CBD-tester...så får se hvordan dette går. har også begynt på hostesaft...hehe, hva gjør man ikke for å bli gravid:) Ifølge eggløsningskalkulatoren har jeg el fredag 5.juni... Men jeg tester for å være sikker jeg...har aldri merket noe særlig til el jeg...prøvd å lete etter symptoner,men uten hell...så da må testing til synes jeg for å være sikker på å treffe el... Ventetiden går aaaaltfor sakte... Blir helt crazy innimellom jeg...uff... Klem
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 2. juni 2009 #20 Skrevet 2. juni 2009 Takk for svar Drømmejenta Ja, vi har ikm samme dag:) Det blir spennende å se om tr forhåpentligvis ikke kommer! Da er det sikkert vanlig at ikke alle kjenner el, kanskje jeg kjente det ekstra godt forrige pp fordi det var første ordentlige syklus etter p-piller, eller kanskje jeg ikke har hatt el enda. Jeg skal jo egentlig ikke ha den på noen dager enda heller, bare litt utålmodig, hehe:) Jeg har egentlig lovet samboer at jeg ikke skal stresse med el-testing og bare ta det som det kommer, men det er lettere sagt enn gjort! Hvis det ikke klaffer innen et halvt år kommer jeg nok til å kjøpe el-tester iallefall, bare for å se at jeg har el. Hostesaft ja, spennende å se om det funker! Har lest flere som har blitt gravide den ppen de begynte med hostesaft, så det kan jo hende at det har noe for seg Det er iallefall lov å håpe! Vi får bare pent vente på el nå da, og lide oss gjennom den verste ventetiden mellom el og ikm... Krysser fingerne for oss alle
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 2. juni 2009 #21 Skrevet 2. juni 2009 Jeg hadde også lovet meg selv å ikke bruke el-tester...men jeg bare MÅ se om jeg faktisk har el...hehe....dette er jo 3pp og jeg bare vil få det til å klaffe denne gangen:) Så jeg skal teste hver dag kl.17.00 frem til søndag (var bare 7 tester i pakken, og jeg kommer ikke til å kjøpe flere...da blakker jeg meg bare helt asså) Spennende er det:) Måtte vi alle bli gravid denne sommermnd:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå