Dossa :) Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 fordi jeg har blitt gravid på første forsøk i alt 3 ganger, og min bror og hans samboer sliter med å bli gravide. De har prøvd 1 år og ingen ting skjer Jeg veit de er glade på våre vegne og de koser seg i lag med unga våre. Jeg kjenner det gjør litt vondt når svigerinna mi koser seg med minste jenta vår.....skulle så gjerne ønske at de hadde sin egen lille skatt å kose med. Jeg håper så inderlig at min bror og samboer snart får full klaff. Min lille bror betyr veldig mye for meg og jeg ønsker han alt godt Jeg har også ei venninne som har en datter som er like gammel som sønnen min. De har prøvd i 4 år....og ingen ting skjer der heller Sikkert dumt av meg å få dårlig samvittighet......men jeg har fått to til etter at vi begge fikk vår første. Det er ingen andre jeg unner den glede å få unger som min bror og venninna mi Krysser fingra for dem
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Eg har stått på begge sider. Me bruka ca2,5år på å få til førstemann, da var det ei som klara å få to ungar på den tida og eg kunne ikkje skjønne kvifor alle andre blei gravide og ikkje me. Me klarte det etter litt over eit år men mista den........først opptur og glede også kom smellen...... Eg reiste til legen og ho tok mange testar og sendte henvisning til ferterlitetsklinikken med ein gong for meg og da klara eg å slappe av, nå blir det ordning på det tenkte eg, så slappa eg av og da klaffa det. Trengte ikkje den timen på sjukehuset som eg hadde fått. Ei veninne av meg har prøva på nr 2 sida eg sa at eg trur eg er gravid att. Det gjekk kjempe fort å bli gravid med nr 2 her i huset..... Jenta mi er snart 3år så dei har prøva i 4år nå..... Eg kjente på det når me prøva sjav at alle rundt meg blei gravide, syns ikkje at noko skulle ha dårlig samvittighet osv, men eg syns da at det var urettferdig. Og nå når veninna mi ikkje får det til så syns eg det er synd for dei. Me har nemelig like gamle guttar. Det eg hadde gjort hvis du kjenner ho godt er å sei at ho burde ta ein tur til legen og få henvisning. Min lege henviste etter 1års prøving uten hell og ho tok ikkje hensyn til alder, eg var 23år når eg var hos ho. Lykke til til begge to prøverane!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå