snart mamma til to gutter :-) Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hei Min samboer og jeg tenker på og få et søsken til den lille gutten vår. Han blir 2 år i sommer. Problemet er at jeg var kvalm i 9 mnd sist.. kastet opp hver dag og hadde null engergi osv.. så har dette så friskt i minne... Alle sier at jeg ikke bør bli kvalm denne gangen .. noen med erfaringer på dette ?
wirre;o) Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 jeg var kvalm og spysyk i samtlige 9 måneder sist, denne gangen begynte kvalmen senere og jeg var ikke kvalm etter 4 mnd.
second_time Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Hei! I mitt første svangerskap var jeg "vanlig" kvalm i de 3-4 første månedene. I mitt andre og nåværende svangerskap har jeg vært helt forferdelig kvalm og på grunn av dårlig immunforsvar har jeg pådratt meg alle virus jeg har møtt på min vei. Så for min del, var mitt første svangerskap helt greit og dette veldig utfordrende. Jeg tror ikke det er få som har to like svangerskap. Håper du får et bra svangerskap med nr. 2 (om dere velger å bli gravide igjen) :0)
kajfla Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 vet ikke hva som er vanlig men jeg var veldig dårlig de 4 første mnd første gang. Nå så merker jeg ikke at jeg er gravid..
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2009 Tusen takk for svar jenter. Godt å høre at det er forskjellige erfaringer rundt dette. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå