entil :) Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Datteren vår skal i sin første barnebursdag til en gutt i barnehagen førstkommende lørdag. Han blir 3 år. Hva er vanlig prisnivå på en gave? Aner meg at dette varierer veldig, men vi har virkelig ikke peiling... Dumt å legge seg på et for høyt nivå for det kan jo bli dyrt når antall bursdager øker i takt med at barna blir eldre........
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har lagt meg på litt over 100 kr. Har kjøpt flere ting så det har vel blitt over 100 lappen hver gang. Det er dyrt og jeg synes vel egentlig at 60-80 kr er nok. Det har bare blitt sånn når jeg har kjøpt. Det er jo mange og gi til i løpet av et år hvis en kanskje har 2-3 barn.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Ca 100 kr har vi gitt for..Noen ganger under, og noen ganger rett over..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 60-100 kr er en grei pris å legge seg på.
Gjest Filifjonka Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Vi legger oss på 50-100 kroner. Jeg pleier å handle inn leker, spill og andre ting som kan være fine bursdagsgaver på salg når jeg kommer over noe og så lagrer jeg det i en eske. Dit kan ungene gå og finne en passende gave når de skal i selskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå