Gå til innhold

Heihei alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da lusker jeg meg forsiktig inn her :) synes tiden har gått utrolig fort... håper alt er fint med den lille inne i magen min og at jeg denne gangen får bli mamma på skikkelig :) fikk nå vertfall høre hjertelyden til den lille sist mandag, og håper jeg får høre den igjen neste mandag når jeg skal ti jordmor :)

gleder meg til å bli kjent med dere jenter :) og får gode råd og tips fra dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg og velkommen hit! :) Er det første barn du venter??

Skrevet

Jeg er tredje gangs gravid men hvis det går bra denne gangen, noe jeg virkelig håper, er det første gang jeg føder :)

Skrevet

Ja, nå er du ihvertfall i 2 .trimester. Når mistet du de andre gangene? Håper det går bra denne gangen. Det gjør det nok :)

Skrevet

Velkommen velkommern:) Det kommer til å gå så bra denne gangen skal du se:)

Lykke til<3

Skrevet

første gang mistet jeg i uke åtte, og andre gang i uke tretten men fikk vite at forsteret hadde dødd for lenge siden... denne gangen har jeg fått sett den lille med ett sterkt bankende hjerte når jeg var 6+4 og hørte hjertelyden sist uke :)

så håper jo at alt skal gå fint denne gangen, virker jo slik :) er bare jeg som er litt nervøs :P

Skrevet

Hei på du!

Det er litt mindre skummelt i dette trimesteret, så snart man venner seg til det. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...