Gå til innhold

Da har vi vært på ultralyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og alt står bare bra til med knøttet i magen. Termin ble flyttet en uke fra 15 til 21.oktober.

Nysgjerrigheten tok overhånd, så vi tror vi vet kjønnet. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!!! =)

Litt kjipt å få flyttet terminen men babyen kommer når den er klar likevel den =)

He he så dere hva det var eller var det noen som røpet seg?

Når jeg skulle ha storesøster var jeg på termin bestemmelse (ul) og vanlig ul. Ingen visste kjønnet.

Men når jeg skulle ha lillebror så var vi mange ganger på ul pga seteleie helt opp mit fødsel, og da var det ei som kanskje røpet seg. Litt vanskelig å vite egentlig, for mange sier vel bare han uansett da =P

Jeg fikk i alle fall en anelse da. Selv om jeg prøvde å si til alle som kom inn når jeg var på ul at jeg ikke ville vite kjønnet!

Skrevet

Neida, ingen som røpte seg. Men jeg trodde jeg så guttestell mellom beina - så jeg spurte: stemmer det at det er gutt nr 2 som ligger i magen. Så kikker dem på meg begge to (var student med) smiler og sier, hmmm vi har vell ikke sett noe annet enn en navlestreng som henger å dingler. Så du blir "skuffet" hvis du fremtil fødselen skal gå å tro det er gutt. For vi er ganske sikre på at det er jente.. :o) Så hvis det stemmer det de får så komme det ei lita jente..

Skrevet

Jeg tror du får gutt! Er spennende med slikt, jeg blir alltid engasjert!

Skrevet

Så spennende... Husker godt hvordan det var. Alle tre gangene på ultralyden stemte med meg. De sa tre jenter, ut kom tre jenter... Følte det på meg også. Tror følelsene man har selv, er like riktige som ultralyden.

Skrevet

Ja det tror jeg også.

Når jeg ventet storesøster hadde jeg så utrolig lyst på en jente, men sa det ikke til noen. Heller ikke at jeg trodde det var jente i tilfelle det var feil. Men når vi var på fødestua så kikka jeg på sambo og sa helt alvorlig at dette er en jente. Han kunne jo ikke si noe, men jente ble det i alle fall =)

Med nr.2 sa jeg hele tiden at det var en gutt. Sa til folk at jeg visste det, for jeg følte det så kjempe sterkt. Søs ble lettere irritert over at jeg hadde visst det hele tiden uten å si det helt til hun forsto at jeg ikke hadde noen "beviser" ha ha =)

Og som det står i nicket så kom lillebror ut og var vel jo en gutt =P

Skrevet

Å så koselig:) For ca ett år siden var jeg på UL, mener det var 23.mai jeg var. Hadde fra før termin 21.oktober, men fikk da 22.oktober. Så rart og tenke på at du kommer akkurat ett år etter meg..

Her trodde venninne og mann at det var gutt, UL viste jente, de var veldig sikre. Viste meg også det, så jeg ble sikker på jente selv. Mann som da så det samme som meg) og venninne trodde ikke helt dette likevel. Men ut kom det en jente så fin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...