Gå til innhold

riving og sliting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei :) Akkurat begynt på min 10.uke.. jeg er flergangsfødende. husker ikke helt hvordan ting har vært i tidligere svangerskap, er så lenge siden :) Men det jeg lurer på er ang. denne rivingen/slitingen i disse båndene til livmoren... hvordan kjennes dette ut for dere? jeg har ett veldig ømt punkt nede på høyre side, ca 5-6 cm fra lysken... kjennes nesten ut som ett blåmerke som noen trykker på... av og til kjenner jeg det samme på venstre side, men da lengre opp, nesten opp mot navelen... flere som kjenner dette? har ikke vært til ul, og hører jo om svangerskap utenfor livmoren osv.. men vil jo tro at man da har veldig vondt? regner med at alt er i orden, og bare jeg som engster meg for mye, hadde vært fint å høre at andre har det samme og at det er helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..

mine smerter kjennes som stikking og murringer nederst i magen. når jeg skal snu meg om natten så hender det jeg får blåmerkefølelse på høre/venstreside. dette gjør så vondt at jeg må stoppe opp og vente med å snu meg og prøve på en annen måte. har vært på ultrayd og alt er så langt normalt. har hatt ett svangerskap utenfor livmoren og da hadde jeg sterke smerter på den ene siden, ble til slutt så ille at jeg ikke klarte å reise meg og jeg blødde en god del. hvis du er i uke 10 så ville du nok i så fall ha begynt å blø for en stund siden, så du kan nok slå deg til ro med at det er det hvertfall ikke. da utvikler heller ikke hcgen seg normalt så det ville nok legen reagert på i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva som er normalt, men har det nøyaktig som deg. Det river og sliter, akkurat som i "bånd" mot lysken. Jeg har det på 4 ulike plasser, det varierer fra dag til dag. De sier det er disse båndene og det at livmora utvider seg, så vi får stole på "de andre" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...