Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Når jeg og sambo har sex, klarer jeg ikke å få orgasme. Hvis jeg bruker vibrator alene, går det helt fint, men gjerne litt treigere enn før graviditeten.. Jeg fikk orgasme med han i begynnelsen av svangerskapet, men nå får jeg det bare ikke til... veldig frustrerende for han og meg Noen råd? bør jeg kanskje kutte ut dildoen? kanskje jeg blir mer sensitiv nedi der?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Jeg har lest at man kan bli ''avhengig'' av vibrator/ dildo om man bruker det ja, så det kan være lurt å la være. Kanskje prøv å få mannen dinn til å nesten få deg til å komme, også gå overe til sex mens du er på topp? Kanskje du kommer da?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Ikke dumt å ta dte roligere med vibratoren om du lett får orgasme med den. Jeg er 30 uker på vei nå og har en uendelig sexlyst, noe sambo bare er glad for, og jeg kommer hver gang vi har sex. forrige natt kom jeg 4 ganger, og det var uten noe hjelp av vibrator eller meg selv, bare vanlig sex:) så man blir utrolig mye mer følsom når man er gravid! i love it...!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Jeg plages også. Og jeg bruker vibratorstang på klitoris, har brukt det siden begynnelsen av svangerskapet. Nå er det extreeeeemt sjeldent at jeg kommer uten å bruke den under sexen. Så det kan nokk stemme at man blir "avhengig" av den. Men jeg tror det at noen kan plages mer og mer med å få orgasme mot slutten fordi skjeden forandrer seg og barnet trykker ned og legger press og de "vanlige" punktene ikke er så følsomme lenger og/eller at ingenting når frem til g-punktet. Prøv å tren skjedemusklene godt, så kanskje det blir bedre. De sier at det skal hjelpe godt på!
81-Mamma<3<3 Skrevet 25. juni 2009 #5 Skrevet 25. juni 2009 jo oftere du faktisk får orgasme, jo enklere tror jeg det er å få det også. Du blir liksom bedre og bedre kjent med deg selv- og finner ut hva som skal til! Jeg ville kjørt på med vibrator jeg Gjerne sammen med kjæresten min. Du kan for eksempel kose med deg selv med dilldoen mens han ser på/ runker seg selv. (det kan bli ganske koselig;) se om du klarer å få orgasme med han til stede! Så kan han evt hjelpe til litt etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå