Snikskytteren er storebror! Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 De siste 2 dagene har jeg merket mye mindre liv enn jeg vanligvis har gjort. Jeg vet han lever der inne, for jeg merker noen små rykk innimellom, men langt ifra slik det har vært. Er det grunn til bekymring nå? Babyen ligger i seteleie. er 34+2 i dag
magica og lille tryll ♡ Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Jeg opplevde det samme i helgen. Kjente bevegelse, men veldig mye mindre enn vanlig. Bare et par dytt iløpet av dagen liksom. Ringte tilslutt føden å fikk komme inn for sjekk. Så fort jeg fikk på CTG beltet begynte hun å sparke som aldri før, og det var utrolig deilig! Både legen og jm var veldig hyggelige og sa at det bare var å ta kontakt igjen dersom babyn skulle bli altfor rolig igjen, og det er godt å høre for en som føler seg som en overhysterisk vordene mor :oP Babyn din har det helt sikkert fint, kanskje h*n sparker bakover og du ikke kjenner det så godt? Men hvis du er bekymra så hadde jeg ikke nøla med å ringe føden altså. Alltid greit å få sjekka det ut. Lykke til! )
Snikskytteren er storebror! Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 Hei. Nå kommer jeg fra sykehuset. Alt var bra.. Var som du sa, når ctg beltene kom, begynte sparkene.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Åå så fint! Det var godt å høre... Da tenker jeg mor ble glad ) Det er så godt å kunne ringe føden når man blir engstelig uten å bli behandlet som en overhysterisk hormonell, og bare få sjekka at alt er bra. Lykke til! )
Juni prinsesse Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Hehe... Lurer på hva det er med de små og de beltene... For jeg opplevde også det samme den ene gangen. Helt stille - til beltet kom på!! ) Men så deilig å sjekke, og vite at alt er ok!!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Tror de reagerer på lydbølgene fra ultralyden eller no. Babyn min sparker i den sonden som jm bruker til å lytte etter hjertelyd også. Og blir helt vill av ultralyd. Veldig rart. Jm på sykehuset fortalte at hun opplevde noen ganger at det så ut som babyene vrei seg unna ultralyd-proben.. Veldig snålt )
Tøssa Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 har skjedd ett par ganger at lillegutt har blitt veldig rolig i et par dager, for så å ta opp sin vanlige intensitet. Har slik angelsound som jeg tar frem så jeg kan sjekke at hjerte slår bra og det er liv, det har vært en fin invistering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå