Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 I forhold til når dere begynte å ha et aktivt sexliv igjen?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 haha jeg spurte om akkurat ddet samme her nå nettop. jeg er ikke ferdigå blø enda, er snart 6 uker siden fødselen og jeg gleder meg til å kunne ha sex igjenn. bare går å venter her.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Hehe, jeg så innlegget ditt var postet 1 minutt før mitt I dag er det 22 dager siden fødsel, og jeg og samboeren hadde sex første gang for 2 dager siden. Småblør litt i dag, eller - det er såvidt litt rosa på papiret når jeg er på do. Men ikke noe "griseri" hverken før eller under samleiet. Ble nysgjerrige på hvordan andre har det ifht dette HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Har 2 barn, blødde i nesten 6 uker etter fødsel med begge... hadde sex igjen 6 og 8 uker etter fødslene.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Sluttet å blø etter ca 2 uker, men hender det kommer litt 'grums' innimellom enda. Begynte å ha sex etter 3 uker, men det var pga at jeg ble sydd.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Og da mener jeg samleie- sex er jo så mangt, så man kan jo si at vi begynte å ha sex igjen før det også
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Blødde i 12 uker, sexlivet tok vi opp igjen etter 6 mnd. Hadde ikke revnet eller noe, men følte meg rett og slett skambanket og ødelagt. Lite søvn gjorde også at sexlysten uteble totalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå