Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Vi hadde hva jeg trodde var et godt forhold. Joda vi hadde to små så mye å ta hensyn til og ikke allverdens overskudd. Men vi hadde sex om det så ikke var oftere en en til to ganger uka og vi kranglet aldri. Men jeg forventa at han skulle ta del i barnas liv aktivt og at han skulle ta halvparten av husarbeidet (han var arbeidsledig). Jeg tok all natte våk og med baby og ei rett over året så betydde det svært lite søvn for min del. Og derfor forlangte jeg at han sto opp med største annen hver dag så jeg fikk sove litt. Men alikevel var jeg alltid oppe i 9 tiden på disse dager. Mens han på sine dager kunne sove til minst 12. gjerne til 2 om jeg ikke vekket han. Men ihvertfall fant han ut en dag ut av det blå (for min del.) at han ikke orket å være pappa og mann og tok klærne sine og flyttet. Han flyttet langt unna og ser derfor ikke barna. Jeg prøver å ha en nogenlunde god tone med han på telefon og msn, men det krever at jeg biter i meg utrolig mengde frustrasjon. Nå nettopp sendte han meg en melding om at han var så utrolig sliten, Og jeg svarte med at jaja, jeg var nå oppe klokka 5 jeg. Siden jeg vet at han nettopp har stått opp. Han er fortsatt arbeidsledig og sitter på datan hvert våkene minutt. Men da får jeg ihvertfall høre om at jeg er en dårlig menneske og forferdelig mot han fordi jeg ikke viser medfølelse for han når han er sliten. Svarte bare at beklager de er jo fryktelig synd på deg og så blokkerte jeg han. Orker ikke noe mer nå. Jeg har sovet tilsammen muligens 10 timer på 3 døgn nå. Et barn som vokner fordi ho er syk og et som våkner for han får tenner og så er jeg fæl fordi jeg ikke syntes synd på han som har sovet 14 timer eller så sammenhengende og fortsatt er trøtt. Sorry måtte are få det ut
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Huff. Det hadde ikke jeg takla. Jeg må ha søvn for å overleve. Må ha søvn for å fungere i hverdagen. Og jeg trenger nok søvn. Ikke bare litt søvn. Jeg hadde blitt utrolig sur over å ha hatt en så lite sympatisk mann. Hadde ikke takla det. Han trenger å øve seg på å sette seg inn i andres situasjoner. Det virker jo ikke som om han bryr seg over hodet! Huff. Er det ingen nære familiemedlemmer eller venner som du kan bruke som barnevakt slik at du kan få tid til å sove?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Nei har ingen å be om hjelp men det går greit det er ikke så ille til vanlig. til vanlig må jeg bare opp et par ganger om natta og døtte smokker i munnen på de så dette går over når de igjen er friske og tenner har gitt seg for denne gang. Men blir så irritert at jeg omtrent har lyst å spy når han klager over at han er trøtt som sitter der og har ingen ansvar over hode. Fordi han stakk av fra allt. Men for å si det sånn selv om jeg ikke var forberedt på at det skulle bli slutt så er jeg glad for det den dag i dag. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå