Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Annathea....min tippoldemor het det, og jeg liker det egentlig bare bedre og bedre, så vurdere og gi lille jenta i magen dette navnet.
Gjest -<<- Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Mest snodig, og en assosiasjon til Amathea. Hadde nok delt det i to om jeg skulle bruke det.
jente09+gutt11 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Syns navnet var kjempe fint jeg:) å så lenge dere liker det betyr det egnetlig ingenting hva andre syns.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 assosierer det kun med Amathea. hadde også vært litt redd for hvilke konsekvenser det ville fått for jenta senere i livet.. er synd med navne-mobbing, men stort sett ikke til å komme utenom.
Lemonia Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Assosierer det også med Amathea, og synes generelt at navnet er... mindre pent.
Wiingla Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 For meg blir navnet Annathea og Anna-Thea to forskjellige navn. Jeg sier de på to helt forskjellige måter. Annathea er da mye finere enn Anna-Teah:)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Tøft navn Var jo veldig vanlig med navn sammensatt med anna foran eller bak før, F. eks. Julianna, Sirianna, Oleanna osv. Vi har jo fremdeles MariannE, Johanna, Annemarthe, Susanna, Annelise osv. Så hvorfor ikke Annathea?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Er fullt klar over at det er et spesielt navn, og var litt usikker på hva jeg syns selv første gang, men etter å ha hørt det noen ganger syns jeg navnet er veldig fint, selv om det er litt spesielt for noen. Og vi er åpne for at om hun vil bytte navn en gang så skal hun få lov til det! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå