Gå til innhold

Uææææ har kuttet ut p-pillene med skrekkblandet fryd:-/


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Går ikke aktivt inn for å prøve, men skjer det så skjer det:-)

Er med skrekkblandet fryd. Ønsker 2 tette, men er redd både for ny graviditet og fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj......så spennede da! Jeg er ikke klar for en ny graviditet enda, så her er vi veldig påpasselig med pillen. Hehe. Selv om prinsessa er en engel og det helt sikkert hadde gått greit, men.....

Du får holde oss oppdatert om det skjer noe da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg;-) Helt ærlig håper jeg det drøyer litt, men tviler på jeg blir midre redd med tiden, og har jo lyst å ha 2 tette, så får bare hoppe i det.. Men går altså ikke inn for det enda da. Men må si det er en stor spenning i det:-) Positiv spenning, men også skremmende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da! Du må holde oss oppdatert da! ;) Artig med to tette.. har to tette selv.. men ikke SÅ tette.. 23 mnd mellom mine;) Så her blir det ikke enda en tett.. tror ikke det blir en til i det hele tatt;) Selv om jeg har to "lette" barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal holde dere oppdatert.. Ja blir jeg gravid nå, så blir det tett, men det kan jo ta tid. John Adrian satt etter 6 prøveperioder, og da var det MEGET aktiv prøving;-) Nå tar jeg det helt med ro, og prøver jo på en måte ikke. Tar det bare som at "skjer det så skjer det", og da blir vi glad, men har også tid, så vi blir ikke så skuffet om det tar litt tid. Syns jo på en måte det er litt tidlig enda (er jo veldig redd for nytt sv.skap og fødsel f eks.) men viøl liksom bare hoppe i det også. Pluss at det er herlig å slippe å dytte i seg hormonene (p-pillen). Så utrolig spennende er det:-)

Kommer med info om det skjer noe;-)

Og om flere også hopper ut i det etterhvert, blir jeg veldig glad for info;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kul, spännande, lycka till!!

 

Själv har jag inte ens fått tillbaka mensen, så jag är inte speciellt klar för en nr 2 (hihi) Men inom 2 år tänker jag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

me skal å begynne på nr 2 om ca 1 mnd:-) vil å ha 2tette:-)

lykke til... kjempe spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjekt:-) Masse lykke til!!!! Kanskje vi kan slå litt følge her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

 

Skulle gjerne ha hengt meg på og fått nr 3, men her er ikke mannen helt klar enda og vi har alt to tette (20 mnd). Anbefales på det sterkeste! De har alt mye glede av hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig bra ut:-)

Kjekt å se deg igjen her også Venja:-) Var du som også gikk til jm Kristine ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo stemmer det! Er innom her og kikker av og til...

 

Ser gutten din kom akkurat to uker etter min. :) Synes tiden går så utrolig fort.... snart et halvt år alt!

 

Er dere av og til på babysang i kirken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke vært på babysang, men har fått det anbefalt av helsesøster da.. Er dere? Er det bra? John Adrian elsker å synge da, så burde kanskje vurdert det... Har forresten ikke fått gitt bilde av gullet til Kristine enda.... Burde skammet meg!!!!!! Nei må bare få gjort det snart!

Din ble født 10.altså? Ja tiden flyr! Når hadde du termin? Jeg hadde 14.. Og gikk altså 10 LAAAANGE dager over;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på babysang flere ganger. Er veldig kjekt, så kan absolutt anbefale det. Er hver mandag og torsdag kl 12.

 

Min ble født 10. ja, termin 15. så slapp å gå på overtid. :) Har ikke fått gitt bilde til Kristine enda jeg heller... men har heller ikke fått ut takkekort til alle enda heller. Tida går så altfor fort!

 

Send meg en PM så kan vi treffes om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...