husmus &2 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Prompen er nå 6.5 mnd og han elsker å stikke hodet over sengekanten for å se etter oss. Jeg tipper han ikke er så langt unna fra å klare å dra seg opp og over. Jeg synes allikevel det er litt tidlig å senke, og skulle gjerne ha ventet litt lenger, men....
Lillepusen-78 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Vi senket den da gutten vår var 7 mnd. Fikk da noia for at han plutselig skulle klare å komme seg over kanten. Grøss...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 hmm..ja, jeg går også og funderer litt på dette nå, men har ikke senket den enda. Er vel mest for min egen del egentlig, for rent logisk kan jeg ikke helt se for meg at flisa på noen som helst måte skal klare å slenge overkroppen og beina over kanten og klatre ut. MEN synes jo samtidig at det SER litt skummelt ut når hun kikker over kanten på strake armer, så planen er å senke den et hakk i kveld faktisk. Selv om det er fryktelig upraktisk da...
FrøkenJ Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Hehehe..skulle akkurat lage en tråd om dette nå..Syns det er sååå skummelt med vesla som babyene deres "henger" over kanten. Hun er også 6,5 mnd,men hvis vi skal senke,blir det helt i bånn og det er jo som sagt fryktelig upraktisk... Hva gjør dere forresten når de HELE tiden snur seg på magen når de skal legge seg eller om natta for den saks skyld?? lar dere de ligge eller snur dere de tilbake på ryggen? føler jeg snur og snur på henne konstant...
husmus &2 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2009 Jeg snudde og snudde som en gal i begynnelsen, men han digger jo å sove på magen så jeg lar han bare ligge jeg. Han sover nok litt tyngre på magen enn på ryggen.
FrøkenJ Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Ja haade hun bare sovnet...ligger rolig lenge (jeg tror/håper at hun er sovnet),men så begynner hun å kave og styre...snu henne med en gang eller vente å se/håpe/krysse fingrene på at hun kunne sovne på magen siden hun for guds skyld må over hele tiden. jeg liger jo våken likevel og venter på sutringa og til slutt grininga.... Skal ikke være lett med disse søte små...
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 vi senket bunnen til Lillemor da hun var 5 mnd gammel, da hadde hun begynt å slenge beina over kanten, men sovepose, og kikket over kanten med strake armer og klinka haken i sengekanten.... og at vi la hanne på eget rom. greit å gjøre alt samtidig. nå er hun 6 mnd:-)
husmus &2 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2009 Frøken ja, men DET gjør Prompen og. Har han ikke sovnet enda må jeg snu ha ørten ganger. Kun når han allerede sover at jeg lar han ligge for da virker det som det er greit. Jeg har vurdert å la han holde på for nå kan han mer eller mindre snu seg selv tilbake. Bunnen er senket, dette kommer til å funke dårlig for drømmemåltider, men det er vel bare å bli vant til først som sist.....
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Vi senket den nettopp, når han ble 7 mnd. Dette fordi han også pleide å reise seg på alle fire og stå med hodet over kanten å se etter oss.. Skummelt om han plutselig klarte å bikke over!
Hulda77 Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 6,5 mnd senka vi botnen i både seng og leikegrind. Vart for skummelt, såg for meg at ho skulle ramle over. Hadde begynt å reise seg, men streva framleis ei god stund med å reise seg heilt med pose på. Hugsar at det var litt pes å bøye seg så langt ned. Vart også slutt på å gje drømmemåltid ved at ho låg i senga og fekk flaske. Fekk for vondt i ryggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå