Sweet Georgia Brown Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Räkor. Enkelt, billgt och snabbt att få på bordet. Och väldigt gott!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Her blir det strimlet svinefile, med wok (men kutter alt selv, liker det ferskt- så blir hvert fall brokoli, paprika, løk, gulerot) Deler halvparten med sur-søt saus, og andre delen med østers-saus, og jasmin ris til:) greit middag når vi har barnefri denne uken.
kattemamma Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Pizza fra Dolly Dimples! Hadde kjempelyst på det i går, og har fortsatt kjempelyst på det. Ble ikke noe i går da siden vi ikke visste hvor nærmeste Dolly var, så da blir det i dag istedet
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Pizza fra Dolly Dimpels hørste godt ut.. nå MÅ jeg bare ha det i løpet av uken:D Jam...:DNærmeste er 50 min unna. Da får jeg overtale samboer, så kan vi reise å se Engler og Demoner samtidig hvis den går:D
snuffe Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Take-away. Om det blir pizza, sushi eller thaimat får kona finne ut, for hun må dra og hente. Jeg leverer eksamen i morgen og er ganske langt fra kokkeleringsmodus i dag. =)
melina, glad mamma Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Her blir det skinkepai, nam, lukter godt i hele huset nå. Er lenge siden sist, og sønnen på 3 år elsker dette )
CiljaS Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Fiskeboller, hjemmelaget hvitsaus, potet og gulrøtter. Mannen min bestilte. Sønnen vår på 2 ELSKER fiskeboller så da koser de seg i såfall. Er så mye kvalm selv at sliter med mye mat...
♣ Christiane ♣ Skrevet 19. mai 2009 #12 Skrevet 19. mai 2009 Helstekt marinert indrefilet av svin, hjemmelaget potetmos og salat. Ferdigmat er tabu hjemme hos meg, inneholder for mye sukker, salt og tilsetningsstoffer. Dessuten smaker hjemmelgat mat hundre ganger bedre en Toro-poser etc. ( etter min mening da ihvertfall, hehe)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 19. mai 2009 #13 Skrevet 19. mai 2009 Idag ble det grønnsakssuppe med hjemmelagde kjøttboller av svin oppi! Var litt tomt for mat her i huset så måtte improvisere, men ble veldig godt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå