mortilgutt Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Nå er det snart nok, altså!!! Er så lei av tung pust, stive vonde fingrar, lite nattesøvn, tung og stor mage, vondt bekken, ville hormonar og venting.... skal til kontroll på sjukehuset i morgon, og har VELDIG lyst til å klaga meg ekstra slik at eg kanskje kan verta innlagd..... Eg vil ha ungen min ut!!!!! -så har eg framleis 3 veker att til termin......korleis skal dei tre vekene gå????
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Forstår deg godt, hadde det også slik første gangen...men nå synes jeg det er greit å vente, koser meg med å ha litt tid for meg selv, mens største er i barnehage og jeg er i permisjon. Vet at jeg kommer til å savne disse dagene senere, selv om jeg også gleder meg vanvittig til minstemann kommer! Mitt råd til deg er derfor å prøve å kose deg mest mulig nå i ukene fremover - snart har du en baby som krever deg hele døgnet, det er fantastisk og koselig, men egentiden forsvinner for en god stund. Gjør det mest mulig komfortabelt for deg selv, tillat deg å hvile det du trenger, finn på noe hobby-greier, les en bok e.l Lykke til fremover!
charlotte27 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Jeg er å kjempe lei, bare går å venter på at jenta skal komme ut jeg. har igjen 11 dager til termin.
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Jeg hadde det også sånn når jeg venta den første jenta mi, men i dette svangerskapet nyter jeg hver dag selv om jeg har kynnere, bekkenløysning og lignende. Sov så mye du kan, slapp av, ta deg good tid til deg selv og gjør det du føler for å gjøre, ikke slit deg ut, så går disse tre ukene kjempe fort Du kommer garantert til å savne å gå gravid, og da har du sikkert glemt alt som ikke var så rosenrødt, men nyt det og ikke stress med å få barnet ut, den kommer når den er klar for å møte den store verden. Lykke til!
Ettervinterkommervår Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 I motsetning til de andre som har svart her hadde jeg det ikke slik i første svangerskap. For meg er det 1000 ganger verre nå med andremann... Er 6 dager over i dag og humøret er dårligere enn på lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå