Gå til innhold

Termin i dag, men...


Vero85

Anbefalte innlegg

lille jenta er nok ikke klar for å møte mamman og pappan sin enda=( Ikke noe tegn til fødsel værtfall.. Bortsett fra at proppen har gått da, det gjorde den på torsdag..

Så her sitter jeg ganske så blodfattig og med bekkenløsning til de grader å synes veeeldig synd på meg selv.. hehehe..

Legen mente det ikke var noe vits å behandle min lave blodprosent før etter jeg hadde føda, noe de på Ullevål syntes var veldig rart ettersom de behandler alle uansett som er under 10... Men ettersom legen min hadde bestemt, så ville de følge det..

Jeg er "utslitt" og trøtt hele dagen og vil bare sove.. Vanskelig er det når jeg bare kan ligge i senga 3-4timer om gangen før bekkenet lager hælvette..

 

Jajaja.. Dette var dagens utblåsning fra meg som bare sitter her å lengter å venter nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt jeg. Er 3 dager på overtid (12 dager i følge menstermin). Er slitsomt alt sammen. Når jeg ligger i senga og skal snu meg fra e side til den andre, så må jeg bære med meg magen. Glad jeg ikke skal ha flerlinger for den magen er stor nok med ei overmoden tjei :)

Trøst tildeg: fødselen kan plutselig skje selv om du ikke har hatt tegn. Kjenner flere jenter som vannet har bare plutselig gått eller riene bare kom helt ut av det blå.

Selv har jeg masse tegn. Har hatt maserier i 1 uke nå. Det er ikke moro det heller....æsj....

Lykke til æ :) håper du slipper overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...