Axelia Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Tenker da på bind,bleier,klær til baby under opphold ... etc etc... Tenkte å forberede bagen nå Er veldig usikker på det meste, så gode tips om absolutt alt er BRA Hva, hvor mye, noe som er lurt som man ikke tenker på ... ???!!? Hjelp hjelp =)
nr3 i mars Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Du får "fin" sykehustrøye, engangstruse, bleier og bind til deg. Alt du trenger til babyen av klær og bleier, lue, teppe etc. får du også. Jeg var veldig fornøyd med klærne der, siden det er klær du slipper å ta over hodet til babyen. Ta med toalettsaker til deg selv. Og klær dersom du ikke vil gå i sykehustrøye. Kanskje en god joggedress? En amme BH kan være greit, men husk å gå opp en størrelse eller to fra det du bruker nå. Jeg fikk moren min til å kjøpe to størrelser når jeg hadde født, slik at jeg da så hva som passet på sykehuset, så gikk hun og byttet den jeg ikke skulle ha :-) Ammeinnlegg. Kanskje en god bok å lese i når babyen sover? Hentesett til babyen + lue og et teppe til å bre over i bilstolen. Til selve fødselen vil jeg anbefale å ta med noe energirik mat. Jeg spiste alt for lite under fødselen og gikk tom for energi. Det er lett å glemme å spise mens det står på. De har mat der også selvfølgelig, men kanskje ha med noe frukt og energirik sjokolade eller noe? Vet at de på noen rom har cd-spiller (i alle fall på B7) slik at du kan spille den musikken du vil under fødsel dersom du ønsker det. Det er alt jeg kommer på i farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå