Kæmma og trultene Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 - gått lang tur - spist sterkt krydret mat til lunsj - tatt dagens dose bringebærbladkapsler - laget meg en kopp latte med masse kanel oppi - og ikveld skal sambo få kjørt seg hoho Noen med flere tips for å få denne jenta ut før helga?
ღminmaibabyღ Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 hehehehehe tror mange av oss har lykkelige samboere om dagen
lillemeg:) Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Ta et mini klyx:) har hørt at det kan hjelpe, hode får mer plass når tarmen er helt tom........
Ettervinterkommervår Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 :-) Leste et sted her på barnimagen at man helst bør ha seg tre ganger på rad eller evn morgen og kveld for at det skal ha effekt- blir litt av en oppgave for mannen det da Er selv 6 dager på overtid og LEI
Kæmma og trultene Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2009 Hehe ja mange glade menn ja! Men min er litt skeptisk faktisk - syns det er rart med magen og vil helst ha meg andre veien (beklager detaljer der hehe). Men jeg leste at man helst skal ligge på rygg og bli liggende litt etterpå - et par tre ganger daglig hehe - og da må han nesten se magen så jeg vet ikke hvor glad han egentlig er.
ღminmaibabyღ Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 nesten så jeg tror min ikke orker det.... trodde jeg aldri jeg skulle komme til å si men... snart så han får gnagsår på sine edle
Kæmma og trultene Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2009 Stemmer, det har jeg glemt! Men jeg (details igjen) flyr på do dagen lang som de siste 3 dagene så akkurat det der tror jeg årner seg selv....hehe..
Frk Vims Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Hehe, må nesten le litt av situasjonene våre også - her blir det nok dårlig med sex (som kan starte fødsel hvertfall) - stakkars mannen besvimer nesten når ha kommer inn på sykehuset, har spydd (kontrollert da, på do) under en fødsel. Selvom han og synes det er greit at dette blir overstått har han vanskelig for å bidra til igangsetting!!
Kæmma og trultene Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2009 Huff stakar hehe Skjønner at han ikke har noe hast da nei
Kæmma og trultene Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2009 Jaja noe har jo funka - på do nå kom resten av slimproppen iallefall!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 19. mai 2009 #12 Skrevet 19. mai 2009 hvordan går det? blitt noe mer action?
wirre;o) Skrevet 19. mai 2009 #13 Skrevet 19. mai 2009 legen min sa at det var fint å strekke seg med armene godt over hodet- Typ: henge opp gardinger eller vaske tak.
Kæmma og trultene Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 19. mai 2009 Hm...vaske øverste skapene på kjøkkenet da kanskje? Nei nå har jeg gjort nok for idag - var en god tur ute med vesla også. Ikke noe mere action nei - men masse kynnere og litt menssmerter. Men det har jeg jo hatt før også uten at det betyr noe mer nødvendigvis... Får se om det hjelper når sambo kommer hjem seinere ikveld!
Pennuna Skrevet 19. mai 2009 #15 Skrevet 19. mai 2009 Må'kke glemme å gni litt på puppa, da, det skal visst også hjelpe.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 19. mai 2009 #17 Skrevet 19. mai 2009 Hei! :-) Har dere trapp i huset, så kan det også hjelpe å gå fort/småløpe om du vil opp og ned trappen flere ganger etter hverandre noen ganger hver dag! ;-) Har gjort det med alle mine like før fødselen satte igang, har født opptil 11 dager før og aldri gått over termin! ;-) Lykke til! :-)
benedicteh Skrevet 19. mai 2009 #18 Skrevet 19. mai 2009 en link om igangsetting.., dette ER kjerringråd, men også oppskrift på hvordan ha sex med anbefaling fra rikshopsitalet visstnok...? Står også beskrevet ordentlig med brystvortestimulering. http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php Lykke til!! Vi Håper kveldens kos etter denne oppskriften gir litt mer enn maseriene fra natta som var... Uansett er det jo en modning og forberedelse, også skal vi kanskje få prøvd ut noen av de andre rådene her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå