Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hvor finner jeg det ? Er breeeei rundt ryggen så må ha 90/95 c. Skal på shopping til helga for å få inn siste rest med termin om 3 uker. Noen som har noen butikker å annbefale ?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Takk for svar.Skal sjekke ut disse butikkene :=)Har alle kles butikker som selger undertøy amme bh`er? Syntes ikke det har vært lett å få tak i gravid bukser feks.Verken Lindex eller Kappalh har hatt det... Og H&M har bare små størrelser på undertøy
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Alle Lindexbutikkene jeg var innom når jeg trengte ammebher hadde det. Syns de også er flinke til å ha litt spesielle størrelser, så jeg ville prøvd der. Hvis du klarer å finne et par litt billige bher nå, så anbefaler jeg deg det fordi puppene ofte endrer seg når man får melk i dem (så er det jo heller ikke alle som klarer å amme og da er det kjedelig å ha brukt alt for mye penger på ammebher).
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Vet ikke om alle klesbutikker som selger undertøy har ammebh'er, men både Lindex og Sparkjøp som er foreslått, har hvertfall Triumph sine ammebh'er. Disse er supre! Hvis du ikke finner en i din cup-størrelse med lang nok omkrets, går det jo også an å kjøpe en sånn liten forlenger til å sette mellom hempene bak, for å få lenger omkrets? Tror Cubus også har Triumph sine ammebh'er, anbefaler dem igjen, de er veldig gode.. Kjøpte en ammebh på h&m sist, den var helt elendig hvertfall. Bukser er et kapittel for seg, har en bukse jeg har kjøpt i usa og en joggebukse kjøpt i england, bukser i Norge har jeg gitt opp. Kjøpte to på en 'mamma-klær' butikk i dyre dommer, men de var jo ikke gode å gå med de heller..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Åh, geniale svar ! Jeg skal undersøke Lindex og Triumph sine bher Lindex er ikke kjent for å ha den værste prisen heller. Og det er jo som hun sier over bare evt å kjøpe en sånn pakke med forlengere:) Tenkte også på ammeinnlegg, bør man ha med det på sykehuset (Eller får man det) ?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Hei:) ikke for å skuffe deg, men de til lindex syns jeg var veldig små i størrelsen rundt.. skjønte ingenting når jeg skulle handle, bruker til vanlig 80, men i amme bhene har jeg kjøpt 90 + de forlengerene og fortsatt syns jeg de er veldig stramme:( kan hende det er fordi de er helt nye, men trudde ikke det skulle ha noe å si, og trudde dessuten at 80 rundt var 80 rundt samme åssen type bh du kjøpte:p men for all del, prøv de føre du handler hvertfall:) å sjekk ut triumph, det skal hverfall jeg gjøre:)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Signerer dette! Var på Lindex i dag for å handle amme-bh. Jeg bruker normalt 80-85DD, prøvde 90F, å det var et grusomt syn!! Trangt og ubehagelig, kjente at blodet stoppet fordi den var så trang. Gikk ut fra prøverommet med stor skuffelse!
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 På Lindex har de sånne bh-forlengere! Du fester de bare i hempene bak og voila, du har en bh som er bredere rundt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå