Gå til innhold

Hvor tidelig har du testet positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne jeg ha testet nå?

IKM er den 25 mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk positiv test begge gangene den dagen jeg forventet mensen. Begge gangene var de knall positive så kunne nok ha testet noen dager før og allikevel fått positiv test;)

Skrevet

Testet positivt 4 dager før forventet mens begge gangene. Denne gangen har jeg ikke peiling. Testet positivt på fredag og har ingen anelse om hvor langt på vei jeg er.

Vent et par dager til før du tester. Lykke til! :-)

Skrevet

Jeg testet positivt 19 dager etter befruktning. Jeg hadde eggløsning 12-13 desember og testet positivt 1 januar 09. Det var litt av en nyttårsgave:)

Jeg merker når jeg har eggløsning og merker når egget slipper,da stikker det veldig,så det har klaffet full pott 2 ganger før og så derfor er jeg sikkert på hvor mange dager etter jeg testet positiv.Min termin stemmer også på dagen med ul termin.

Skrevet

Tolv dager etter befruktning. Digitaltesten var da negativ om morgenen og positiv på kvelden.

Skrevet

Med de tre første, så 13-17 dager etter eggløsning, og da svakt positivt på morgenurin, tok tid før streken dukket opp. Denne gangen testet jeg sterkt positivt på kvelden 10 dager etter eggløsning, men tror det er ganske uvanlig å få positiv test så fort som jeg gjorde da... Tror nok jeg ville ventet noen dager til om jeg var deg.

Skrevet

De gangene jeg vet nøyaktig når jeg hadde EL testet jeg svakt positivt den dagen jeg ventet mensen, men denne gangen testet jeg klart positivt 4 dager før jeg forventet mensen!

Dei andre 2 hadde jeg ikke peiling, på hverken el tester eller når jeg ble befruktet, så jeg vet ikke når jeg kunne ha testet positivt i forhold til mensdagen;-)

Skrevet

svak positiv da jeg var 3+5 etter 1. dag siste mens, men etter tidlig ul mente de jeg var 2-3 dager lenger på vei enn jeg trodde selv.

Skrevet

Så spennende.. Greier jo ikke vente så lenge med å teste... :D

Skrevet

Jeg testet dagen etter IKM, og den var knall pos. på midtpådagen ett par timer etter siste dotur urin. hehe.

Har hatt pos. tester før så tidlig som 6 dager før ikm..

Skrevet

Hm, vurdere å teste snart, men er så redd resultatet er negativt :(

Skrevet

Jeg testet positivt når jeg var akkurat 4 uker på vei.

Jeg hadde den digitaltesten som det står gravid/ikke gravid på. Og det tok ikke lange stunden før gravid lyste i displayet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...