NyttNick Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Har selv en fireåring. Kjenner at tårene presser på. Tror ingen som ikke har opplevd det samme kan forestille seg hvordan det føles. Skulle ønske Oprah bare kunne si "vi har en overraskelse til dere. Vi har funnet Medeleine og hun er her". Huff,stakkars foreldre.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Ja , ikke lett å ha egne barn når man ser på slikt. Har på følelsen og ut i fra fakta, virker det som om hun faktisk er i live da.
NyttNick Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 Skulle egentlig tro at hvis de har blitt overvåket dager i forveien og hvis dette var planlagt kidnapping,skulle man tro at det var fordi noen hadde "bestilt" seg ett barn og at hun da er i livet i dag. Tror jeg i desperasjon ville prøvd utallige synske i håp om at de kunne si noe mer om hva og hvor.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Ja, helt klart. Men det sier jo oss andre som har barn at vi ikke må bli for forutsigbare. De hadde spist middag på restauranten 100 meter unna leil. i 5 dager på rad uten barna. Det blir jo enkelt for en kidnapper da.... dessverre.. Men jeg har den største medfølelse med foreldrene. Og noen vet noe, det er jeg sikker på.
2søtesmåh Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Selv om barnet er bestilt, så er det ikke sikkert det lever,- spørs hva det er bestil til..Kan være som slave, organdonor eller "Leketøy",- men håper ikke det,- selvfølgelig..... Må være fryktelig som forelder ihvertfall,- man ønsker at ungen er i live, men samtidig så vet man jo ikke hvordan de har det,- hva må de gjennomgå osv.......Vet ikke hva jeg ville ha trodd/håpet på i en slik situasjon jeg....Siden man ikke kan finne henne, så lever hun ihvertfall ikke som et normalt barn i en normal familie..Såpass må man vel kunne si uten å virke for pessimistisk/negativ.....
NyttNick Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2009 mulig jeg er "overhysterisk" mor, men jeg tror ikke jeg ville latt barna være alene slik de gjorde. Selv om det "bare" hadde vært 50 meter unna. Men er jo enkelt for oss å sitte her og si det nå.
NyttNick Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2009 Sant nok. Kan være at alternativet ville vært bedre om hun ikke levde mer.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Nei det er ikke så enkelt å si at man ikke hadde gjort det. Men jeg vet at jeg ikke hadde gjort det. Vi var nemlig for noen år siden på et Sunvinghotell, hvor restauranten var ca. 50 meter fra leil. vår. Og vi snakket om å spise der en kveld uten barn, med babycall, det var før dette skjedde da. Men så fikk jeg det bare for meg at nei, det kan vi ikke gjøre. Ikke fordi jeg var redd for at noen skull ta de, men jeg tenkte sånn: hva om det begynner å brenne, hva om det blir gasslekkasje, hva om noe skjer og vi ikke er der... Og det med brann virket mer sannsynlig enn at noen skulle komme å ta de.... Derfor ble det middag på terrassen for vår del. Nå er de større og kan være med på rastaurant, selv om det er litt senere enn leggetid:-)
Happilyeverafter<3 Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Ja det er jo enkelt å si det nå, men jeg vet med 300% sikkerhet at jeg aldri hadde forlatt hotellrommet mens barna lå inne å sov. Vi har vært på flere reiser, og har ALDRI gjort det. Vi har spist mens barna var våkne, og kost oss på verandaen resten av kvelden. Noen synes sikkert det høres kjedelig ut, men slik mener jeg at det må være når man reiser med små barn!! Vi var en gang på ferie med hele familien, flere par med barn, dette var før vi fikk barn selv. Det ene paret med barn var ofte på barene rund hotellet vårt mens barnet deres lå og sov på et ÅPENT hotellrom!! Jeg ble sittende mange kvelder å passe på barnet fordi det hjalp ikke å si ifra. Og til syvende og sist var det barnet det ville gå verst utover hvis noe skulle skje... Hva om det begynner å brenne, barna er for små til å handtere en kaotisk situasjon alene. Dessuten er 50-100 meter unna hotelltommet (slik foreldrene til Madeleine var) UTROLIG langt unna synes jeg! Huff det hele er bare så utrolig tragisk:(
NyttNick Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2009 Ikke bare brann og sånne "alvorlige ting" ,men hva hvis ungen våkner like etter at du har sjekket at alt er bra..og det er 20-30 min til neste gang du skal gå å sjekke.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har også stor medfølelse med foreldrene, men jeg vet også at jeg kunne ALDRI gått fra ungene, uannsett om restauranten lå 50 eller 10 meter unna, man vet aldri hva som kan skje.. Stakkars Madeleine, håper virkelig ho har det godt uannsett hvor i verden ho er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå