Kvitrebekk Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Vi skal selge huset og har hatt fotograf her for å ta bilder. I dag fikk vi se dem og de er direkte dårlige, mange av dem. De er skeive, rare i fargene og veldig rart tatt. Rommene kommer ikke frem fordi han har zoomet skikkelig inn. Av badet ser vi bare badekaret og bittelitt av innredningen. Gir overhodet inget inntrykk. Samme problem med kjøkkenet. Hvilke rettigheter har vi når vi er misfornøyde med bildene? Skikkelig kipt dette her. Vi skulle ha det på markedet og visning 2. juni, men nå blir sikkert alt utsatt i hvert fall 1 uke til. Og da er det jo snart sommerferie Reagerte forsåvidt på fotografen da han var her også. Synes ikke det virket som han hadde peiling på fotografering av hus. Og det ser jeg jo nå at stemmer...
Mrs. Bouquet Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Har dere hatt fotograf eller megler til å ta bilder? Der står nok fritt til å si at det må tas nye bilder ellers bytter dere.
It's all about me Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Ha opplevd det samme selv. Tok nye bilder på egenhånd og fikk avslag i prisen fra eiendomsmegleren. Det ble raskt gjort og førte ikke til noe forsinkelser.
mamman til to gutter Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Jeg fikk se bildene med en gang når vi hadde fotograf til å ta bilder. Da så vi at noen av dem ikke hadde blitt så bra og da tok han nye på det rommet med en gang. Hvis dere har tatt bilder via megler, så ville jeg ringt megleren og gitt beskjed og enten tatt nye bilder selv (og selvfølgelig ikke betalt for dem fotografen tok) eller bedt om at en ny fotograf kommer raskest mulig.
Kvitrebekk Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2009 Tok dere bildene selv? Med eget kamera? Megler ordnet fotograf som jobber for avisa her i byen. Hus kan han i hvert fall ikke ta bilder av. Vi har sendt mail til megler nå om at vi ikke likte bildene, så får vi se hva han svarer.
It's all about me Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Jeg tok bildene da selv. Men dette var en liten leilighet med et soverom og , hadde nok ikke gjort det med et stort hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå