svært klar:) Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hadde masse regelmessige kynnere på lørdag, men stoppet etter et døgn. I natt våknet jeg av det jeg tror er rier, ganske vonde, må puste meg igjennom de, og i dagtidlig kom det masse blodblandet slim. Riene har fortsatt regelmessig hvert 6 minutt frem til nå, men har nå stoppet opp. Erfaringer?? Vil virkelig være i gang nå, er 4 dager over og venter en stor jente. Hva tror dere flotte jenter?
Månefeen ♥ Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hmm... Er ingen ekspert, men hvis de stopper opp er det vel disse beryktede maseriene? Man kan blø litt når man modnes. Hadde dette selv for noen uker siden, intense maserieer som varte i 45sek å kom hvert 4-5min, dro til KK etter 5t for sjekk, alt stoppet jo selvfølgelig opp når vi var der Er det rier så skal de ikke gi seg, men bare bli enda mer intense. Jo en ting til, hvis du "tror" det er rier, så er det nok ikke ordentlige rier.. Jeg har fått beskjed 50ganger om at man ikke er i tvil om det er rier som kommer.. Håper babyen din kommer snart uansett Er jo mulig dette bygger seg opp?
mai09-baby Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 har vært "plaget" av det samme selv! bare siste uka har jeg ligget våken 3 netter med rier/vonde kynnere som har gått over igjen etter 6-10 timer.... dro på føden ene natta, og hadde da 2 cm åpning, men livmorhalsen var i tillegg fortsatt 2 cm lang.. skulle gjerne visst hva man kan gjøre for å ikke stoppe opp? håper ikke babyen blir for stressa av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå