Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere beskrive hvordan det begynte og hvordan det er nå?

Jeg går gravid med nr 2 og er i uke 22. Har mye mer vondt i ryggen/korsryggen nå enn med nr 2 pluss det kjennes ut som jeg er støl i setemusklene?? Det er værst når jeg skal røyse meg opp. Kan det være begynnelsen på BL eller er det ryggen som kanskje er litt kranglete siden jeg har en på 9 mnd som må løftes nå og da?

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, her ble det litt dialekt, reise meg opp, ikke røyse:)

Skrevet

Høres kanksje ut som en begynnelse :S

Begynte sånn på meg i rundt samme tid. er i uke 27 nå og har det for fullt :(

Det gikk plutselig over til forann på meg.. Nå har det gitt seg litt og sitter litt mer i ryggen.. Jeg går hos fysioterapauten en gang i uken.. Går på gruppe øvelse også for å gjøre øvelser som skal hjelpe.. Kan ikke si det har hjelpt så mye.. Men det hjelper vel litt så det ikke blir værre..

Jeg ville kontaktet legen og hørt hva de sier.. Bedre å begynne med øvelser tidlig å håpe på det går bort :)

Lykke til

Skrevet

Beklager å måtte si dette, men det høres ut som BL..

Jeg har det i ryggen og går ned til setemusklene, og at det smeller mellom bena hver gang jeg skal stå opp om morgenen...

Gå til legen og får henvisning til fysio.

Jeg går til fysio. 2 gang i uka, vi er i varmebasseng og har det så deilig..

Og det hjelper..

Det at du har en på 9 mnd du løfter hjelper ikke akkurat på situasjonen din, men er man nødt........

Skrevet

Ok, takk for svar. Skal til jordmor i neste uke så får vi se hva som skjer.

Noen som vet om jordmor kan gi sykemelding eller må man innom lege?

Skrevet

Tror du må gå til lege

Skrevet

jordmor kan ikke sykmelde, er bare legen som kan det.

Skrevet

JM kan nok ikke hjelpe med noe som helst, du må til lege for å få henvisning og evt sykemelding..

Ring legen i morra og få time a.s.a.p.

Skrevet

Det skal jeg love deg jeg har... 17. mai med gåing og ståing i timesvis var ikke akkurat en innertier.. Får nok ikke sykmeldt meg, det blir en tur til legen med henv til fysio, tenker jeg??

Er i uke 15..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...