Lille Blåbær Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 13 uker på vei med 4. barn og mye føles anderledes enn med de 3 andre. Har ikke begynt å få antydning til mage. Med de andre 3 hadde jeg litt mage allerede i uke 8. Nå skal det sies at minste tøtta bare er 11 måneder så magen er ikke helt flat igjen siden fødsel forrige sommer. Ganske mye hud, men ellers er jeg en normal slank person. Hvorfor har jeg ikke begynt å få mage? Alle sier jo at det skal vise fortere jo flere svangerskap du har bak deg, spes hvis du får to tette? Med de 3 andre var også brystene store og ømme tidlig i svangerskapet. Nå er de bare helt vanlige. Er bekymret for at jeg ikke kommer til å få melk pga dette. Har heldigvis hørt hjertelyd hos legen og var på ultralyd i uke 11. Alt så da fint ut. I forrige svangerskap tenkte jeg mye på om jeg skulle være så heldig å få enda et friskt barn. Nå skal jeg ha nr 4 og disse tankene henger enda med meg... skal jeg være så heldig å få 4 friske barn???
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 hei;-) i og med at du har hørt hjertelyd i uke 11, vil jeg tro at alt er i skjønneste orden;-) ang puppene så kan jeg berolige deg med at med min første(jente) ble puppene mine enormt store og ømme tidlig, mens i dette svangerskapet har de ikke vokst noe særlig og ikke vært spes ømme..men er 25+3, og har brukt ammeinnlegg en drøy mnd allerede!! håper det hjalp litt, selv om jeg vet det er vanskelig å la være å gruble når man først har begynnt;-)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Gratulerer... Jeg venter også nr 4.. Og ingen av mine svangerskap har vært like, denne gang så gikk det ei stund før jeg begynte å få mage.. Var rundt uke 15, da var det ømme pupper og skikkelig liv i magen.. Magen begynte å vokse rundt uke 19.. Så heldig at du har fått hørt hjertelyden allerede.. Men, er du bekymret så få noen proffe å snakke med.. Har det også slik at skal jeg være heldig å få 4 friske barn.. Den tanken har surret en god del i bakhodet.. Det er vel noe de fleste går å tenker på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå