Amy - I love whales Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hva må man få med seg? Eller kjøpe? Blir bare med og samboeren, gleder meg!!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Ååååh, heldiggris!!! var der for to år siden, jeg:) få med dere borgen, st.vitus katedralen, Karslbroa og torturmuseet. Det finnes hundreogørten små krystalbutikker rundt omkring:)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 vi skal også om et par uker:) kom gjerne med tips!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 det er et lite spisested som heter folklore garden. husker ikke akkurat hvor det blir i forhold til sentrum, men spør i turistinfoen:) men vær obs på at mange er lite dyktige i engelsk. dere er også forventet å tipse servitører etc. det gjelder forsåvidt på alle spisesteder.
Blir en til to? Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 var på et middelaldershow der, husker ikke helt hva det het der det var, men om dere spør på turistinfoen vet de sikkert, eller søker dere fram på google e.l.. det var utrolig bra. MASSE mat(type husmannskost/middelalder, masse kjøtt). kunne holde slanger osv osv. tror det kosta ca 400nok(kanskje litt dyrere, vi var i en gruppe). absolutt verdt penga. ellers likte jeg butikken newyorker utrolig godt. den ligger oppe ved vaclav plassen eller hva det het. god tur, kos dere masse:)
To tette og ei badehette Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Båttur på elva. Det går båter der det serveres middag med live musikk. Båtturen tar et par timer. Nydelig utsikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå