Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Lurer på om noen har noe greie på dette her, begynner å lure litt her nå da.. Jeg har ganske kraftige menstruasjonsblødninger, og menstruasjonen varer vanligvis i en 7- 8 dager. De siste månedene har jeg blødd litt ekstra noen dager etter siste mensdag, totalt fra start har jeg da blødd i ca 14 dager fra første mensdag, men det har ikke vært så mye.. Nå er det snart 3 uker siden jeg fikk mensen, det sluttet og blø som vanlig etter 7- 8 dager, for så å starte på igjen etter noen dager, blør fortsatt en del.. Ikke som en kraftig menstrasjon, men en del. Mitt minste barn er snart to år, og jeg er sterilisert. Er dette noe å være bekymret for, eller kan jeg bare se fram mot en kjip sommer uten bading og bikini??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå