Gå til innhold

I permisjon!


Amelia*Okt06+juni09*

Anbefalte innlegg

I dag har jeg første dag i permisjon! Må vel innse at det betyr at fødselen nærmer seg med stormskritt :)

Det meste er klart, formen er ok (bortsett fra bekkenløsningen) og himmelen er blå (akkurat i dag i allefall).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Deilig. Sitter nå og strikker til gullet:) Hærlig start på permisjonen. Skal vel begynne å tenke på å pakke bagen i løpet av uka, for nå kan det skje når som helst... Lykke til, og kos deg i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldige dere! jeg har ut neste uke igjen... gleder meg! slitsomt å være på jobb nå - får så vondt i ryggen av å sitte foran data'n hele dagen!

 

hva strikker du da Første gang-81? jeg er snart ferdig med et teppe til min :) tenker for øvrig også at første permisjonsuka er et godt tidspunkt å pakke bagen på!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp begynt på en bukse i garnet fabel. Kjempefint!:) Det går fort fremover nå, så permisjonen kommer sikkert før du venter det. Ellers går det jo an å få litt sykmelding hvis du får vondt av jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøy :) det er så koselig å strikke :) jeg bruker lerke til teppet mitt, hvitt perlestrikk. så det har vært tidkrevende, men det blir veldig fint og mykt :)

 

jeg er allerede 40% sm, så i praksis så skal jeg bare jobbe 3 dager i neste uke - så det skal jeg klare! siste innspurt :) siste uka kommer nok til å gå rasfort, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...