Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har to tette, og er alenemor. Bf var på besøk her (vi er gode venner fortsatt) Og vi endte opp i senga. Kondomen sprakk, jeg skulle jo få tak i angrepillen dagen etter for det var så fint midt i syklusen, Men neste dag forsov vi oss og det ble masse styr hele den dagen og så glemte vi det både jeg og han. Dette er jo nå en og en halv mnd siden. Jeg har vært kvalm noen dager (på akkurat samme måte som de to første svangerskapene startet.) Og plutselig går det opp for meg at mensen er en hel mnd sen. Upps. Snakka med eksen om det i går og han begynte bare å le. Han sier at han ikke har noe imot å ha 3 barn med meg han, men all jobben blir jo liggende på meg for han bor jo så langt unna at han kan ikke hjelpe til. SÅ han skjønner godt om jeg velger å avslutte et eventuelt svangerskap også. Men han er jo like klar over som meg at viser det seg at jeg er gravid og jeg ikke mister under graviditeten så får vi 3 barn. Jeg er for selv valgt abort men jeg ønsker ikke å gjøre dette selv. Jaja om noen dager kan jeg komme meg ut av huset (har barn med vannkopper så må vente til de ikke er smittefarlige lengre.) så får jeg få tak i en test å se. Typisk sex en gang på et år og jeg blir gravid igjen..... Men isåfall får ihvertfall barna samme far. Men blir nok reaksjoner blant familie å venner ja.
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Jaja, sånn kan det jo gå iblant - og det gjør jo ingenting:-) Tenk så koselig dette blir :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå