mortilgutt Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Eg kjem til å bruka eingongsbleier til babyen min. Kva er å føretrekka? Pampers eller Libero? Kvifor akkurat DEN? Takk for svar
LilleTrille-77 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Vi har brukt både Pampers og Libero. Bruker pampers på dagen (tynnere bleier, blir ikke så klumpete under klær), og Libero på natta (tykkere, lekker mindre).
Misti Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Vi har bare brukt papmers. det er forde jeg syntes at libro kjennes fuktig med en gang og forde dem er så klompete. men nå som vi bruker up and go så er libro sine best...
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Vi har brukt libero til de to andre og kommer til å gjøre det denne gangen også. Det er først og fremst to grunner til det: 1.libero er mye enklere å finne fram til rette str (fargekoder), spesielt for far (kan bare si at vi skal ha den turkis feks.). 2.jeg syns det lukter urin av pampers noe det ikke gjør av libero. Men dette er jo bare våre erfaringer:)
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Vi bruker Libero. Prøvde med Pampers til de to eldste, men eldstemann ble sår på tissen av dem, og mellomste fikk masse utslett, de er visst innsmurt med noe middel (?), og det middelet tåler ikke ikke våres barn virker det som, så nå holder vi oss kun til Libero. Vanlige tape-bleier til de er ca 6-7 mnd, og så up&go etter det.
♥REBECCA♥ Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 jeg bruker pampers, den syns jeg er best,libero blir så klumpete når di har tisset i den, tilogmed når den ikke er tissa i,og syns den begynner og lekke så alt for fort. så er bare pampers her i gårn:)
kikki_831 Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Brukte libero på store søster & det gjør vi denne gangen også! hu har alldrig blitt sår så var veldi fornøyd:=) synes det lukter litt mer av pampers og att den er så "plastrete" & tynn Mene med alle dem grattis prøve pakkene er det jo bare å prøve seg frem till en favoritt:=) kan hende du liker libero på en størelse og pampers på en annen igjen:=)
mortilgutt Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2009 Takk for mange, gode svar...her er "smaken som baken" - delt....får vel berre finna ut av ting med å prøva litt forskjellig....
bebis *aug09*juni12* Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 men hva med billig bleier fra coop og landlord og sånn da? noen som har prøvd di?
JenteOgGutterMamma! Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Her i huset går kun i Libero sine bleier, da faktisk alle barna har reagert på Pampers!
Belle76 Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Jeg kan bare svare for Lanlord sine; Drittbleier... Selv om de er billige, har jeg villet droppe å prøvd de, de har ikke noe for seg.
Snuppa & llillebror Skrevet 20. mai 2009 #12 Skrevet 20. mai 2009 Tror man bare må prøve seg fram... Vi har mange av barna i b.hg som bruker landlord, jeg syns de virker helt ok, men bruker de ikke selv...kun av gammel vane bruker vi pampers.
Mor di! Skrevet 20. mai 2009 #13 Skrevet 20. mai 2009 Vi brukte kun Libero sine bleier den første tiden da Pampersbleiene ga masse bæsjeuhell langt oppover ryggen. Dettte opplevde vi aldri med Libero sine. Men Pampers Active Fit var helt fantastiske på gutten vår, helt til han begynte å reagere på¨de. Så nå går det kun i Libero, både vanlige og up and go. Kommer nok til å da med meg erfaringene videre til nestemann....
meg & to små vampyrer Skrevet 20. mai 2009 #14 Skrevet 20. mai 2009 De fra coop er ikke så verst altså!
erteposen + 4 Skrevet 20. mai 2009 #15 Skrevet 20. mai 2009 Det kommer helt an på babyen. Før var det tilsett noe parfyme greie i pampers, og mange med allergi eller sensitiv hud tåler den ikke. Vet ikke hvordan det er nå. Vi brukte mye tøybleier, men i starten fungerte libero sine best til våre gutter og etterhvert var det pampers som passet best i passformen. De er lange og smale, og libero sine hadde flere lekasjer.
Mammarama=) Skrevet 20. mai 2009 #16 Skrevet 20. mai 2009 jeg har vært fornøyd med coop sine.. Brukte de på dagtid og libero sine på natta da de er litt tykkere.. Kommer til å prøve det ut nå også.. Billige betaler kun 29 kr siden jeg er coop medlem..
mor-09, snart nå Skrevet 20. mai 2009 #17 Skrevet 20. mai 2009 ENIG!! Jentungen liker kyrne på bleia! I tillegg har coop her hatt kampanje av og til med 19.90 for coop-medlemmer pr. pakke. Kjempebillig:)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå