Treningsmamma har født ♥ Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Han er nå 7 mnd gammel og i natt var første avvenninsrunden fra puppen. Nå har det seg slik at pappa er ute å reiser hver uke så jeg har latt han sove i sengen min ved puppen. Men vet jeg må slutte med dette og er altså nå i gang. Han våknet allerede klokken halv to. Hadde gjort klart flaske med vann. Den første kneika gikk greitt. Jeg strøk og sang og han roet seg. Etter ca 20 min var det på´n igjen. Denne gangen holdt han på til og fra en god stund før han sovnet bittelitt. Så ble han fryktelig sint og klokken 4.15 i natt måtte jeg kapitulere. Men har ikke gitt opp håpet om at han snart er avvent. Skal prøve i natt igjen. Noen med noen gode tips? Han får 3 måltider pluss mm pr dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå