Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Han pleier å kose med tissen sin hver gang han er på stellebordet. Så fort han får en sjanse. Har vært litt uten bleie nå som det har vært så fint vær, og da bare sitter han på gulvet og koser med seg selv... Den blir stiv og han får litt reisning. Og når jeg skal ta på bleie blir han sint, for han vil kose mer! Flere som kjenner seg igjen? Synes det er litt tidlig jeg da ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hehe.. jepp da. SLik har alle mine 4 gutter vært. Men dette er HELT normalt:) Synes det er litt "søtt" på en måte jeg, hehe.. Ikke bry deg noe om det du, la han bare få undersøke!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Er jo litt søtt, men virker litt rart også. Jeg har to jenter fra før og de har ikke utforsket seg selv. Vi kan jo kanskje si at det er en biologisk forskjell på jenter og gutter når det gjelder sex :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Min gjør det fortsatt, og han er 14 mnd. Men han drar og klyper i den da, kan aldri tro det er noe kos med det Tror bare han synes det er rart med den tingen som henger ut der nede..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Drar og klyper, ser ikke noe godt ut i et hele tatt, men han får reisning. Så voksne menn som sier de får vondt der - det er bare fordi vi ikke har egen erfaring og kan si de imot. Bare for å få medlidenhet fra oss jenter.. haha...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Hehe, sønnen min drar så det ser ut til at hele snabelen skal bli dratt av;) Etter han fylte året har tissen vokst mye også, så jeg blir nesten litt brydd når den plutselig står rett opp... Men det er jo helt normalt, og jeg sier eller gjør ingenting når han gir tissen sin ekstra oppmerksomhet:)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 hahaha *ler* for en søt tråd <3 de er så søte de uskyldige små,skjønner ingenting"hva er dette rare greiene som henger å dingler her" hihi sønnen min og drar å river i fanten så fort bleia kommer av,og når bleia kommer på kikker han forvirret hvor ble den av..? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå