Gå til innhold

Hvor mye koster bringebærkapsler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kr for hvor mange kapsler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

jeg betalte 187 kr. for 100 kapsler.

Skrevet

Ok. Hvis det kan sette i gang fødsel er det verdt det! Tror jeg skal ut og kjøpe det i dag da. Har du hørt om noen det har hjulpet for?

Skrevet

Det setter ikke igang fødselen,men hjelper til for og styrke livmoren slik at du kan få en lettere fødsel,og at livmoren trekker seg fort sammen etter fødselen...tror det er sånn.

Skrevet

Å søren er det det. Nå tenkte jeg at jeg skulle få satt i gang fødselen her. Eller, jeg trodde de kunne modne... Ja ja, men det er vel verdt å ta uansett dersom det gir lettere fødsel også!

Skrevet

Jeg tar dem og tok dem sist hadde en fin fødsel sist...og håper på det denne gangen også.

Skrevet

180 for 100 kapsler, men er visst MYE billigere å kjøpe over nettet, var en her som hadde kjøpt 3 bokser til 200kr.

Skrevet

Bringebærbladkapseler setter ikke igang fødsler. Så om du tar de for det formålet, kan du spare deg for de pengene.

De styrker derimot livmor slik at fødselen og tiden etter fødsel blir lettere mm.

Her kan du lese mer:

http://www.pregnancy.com.au/raspberry_leaf.htm

Skrevet

Får man kjøpt de på helsekosten eller?

For jeg spurte sist jeg var innom apoteket, og damen bak disken hadde aldri hørt om det engang.

Skrevet

3 bokse med 380mg pr tablett ga jeg 294 kr for fra urteapoteket merket er Swanson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...