Gå til innhold

Det klør sånn på bena!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klør så innmari på lårene og leggene om dagen - syns det har blitt nuppete, er det svangerskapskløe tro? er litt hvitflekkete i huden også, andre som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres slik ut.. Kan anbefale produkter fra Avene og A-Derma på apoteket.

Avene har en olje (i de største apotenkene) Denne kan smøres på bena og brukes i badekaret. De har også en fantastisk spray basert på termal vann.. Hadde ikke tro på det før jeg brukte det selv. Demper kløe og roet ned huden umiddelbart. Deilig å bruke på stranden og på varme dager i ansiktet :)

A-derma er basert på havre som virker kløedempende i seg selv..

Skrevet

tusen takk for tips :)

Skrevet

SVANGERSKAPS KLØE KAN SEES på lever prøver hos legen,de skal ikke være for høye så er det ekstremt som noen har som klør seg til blods bør man snakke med legen om det evt ta en blodprøve,

Lykke til

håper jeg slipper unna kløen denne gangen

Skrevet

Jeg har klødd veldig på beina hele sv.skapet, men har fått beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg for hvis det ikke er inni håndflatene eller under fotsålene.

Var hos JM i går, og har de siste tre dagene flødd litt på en bestemt flekk inni hånda. Da fikk jeg beskjed om å dra til legen med en gang i dag tidlig for å ta blodprøver. Dersom det var utslag på disse prøvene så blir jeg satt i gang straks. Får svar på prøvene i morra, så er ganske spent:)

Skrevet

å, hvorfor blir du satt igang da? hva er det tegn på hvis det klør inni hender eller under føtter? vet du hva slags blodprøver du tok? lykke til i morgen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...