JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Vi kjøpte Avent flasker, og nå lekker de noe sinnsykt. Må skifte klær på minien omtrent etter hvert måltid. Vi kjøpte også en Avent IQ varmer. Den fynket de første gangene. Nå når jeg tar 120 ml mme i ei flaske, må jeg varme dette på 140 ml og fra kjøleskap må jeg stille det inn som. Selv om ikke melken har stått i kjøleskap. Noen andre merker å anbefale som ikke lekker????
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 jeg syns ikke Avent er noe bra.. Liker Mam jeg flaskene er gode å drikke av virker det som, og de lekker ikke i det hele tatt. kjøper aldri mer avent sine nei.. er så lei hehe.. suttene er greie da. men det virker som om hun liker mam sine bedre.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 De lekker pga det såkalte Air-flex systemet, det er altså ikke noe galt med selve flaskene. Hvis du tar av lokket, og skrur det på på nytt, så vil du oppdage at den ikke lekker lengre;) Jeg har selv Avent, og er kjempefornøyd.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2009 Oki, ja hadde en misstankte om at det var pga Air-flex. Men det skal hjelpe å skur det og på igjen. =) Skal prøve på det da.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Ja, det bruker å hjelpe å skru av lokket og ta det på igjenn:) er det vi gjør. er masse meir fornøgd med avent enn mam i allefall, her fikk lillegutt alltid i seg så ekstremt masse luft fra mam sine flasker.. Men her bruker vi for det meste dr. brown, de er det beste flaskene eg har prøvd nåkken gang!
CMH Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Vi bruker dr brown ,mam flaskene, også avent. Synes alle er bra
Stolt alenemor til tre små Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Jeg syns Avent-flaskene er flotte jeg.. Har hatt noen tilfeller hvor de har lekket, men det har som andre har sagt som regel hjulpet å skru lokket av og på igjen.. Prøvde Dr. Brown flasker, men syns de var så håpløse å vaske, også er det så liten åpning på flaska, så det er vanskelig å få melkepulveret nedi.. Det er det ikke på Avent-flaskene, for der er jo åpningen stor og fin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå