Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Bor langt unna familien min, og har gjort det nå i 9 år. Har to barn og venter nr 3 Det er de 2 siste årene at jeg virkelig har kjent savnet etter de. Får heller ikke mye besøk, noe jeg synes begynner å bli fryktelig frustrerende. Det virker som om at det er den som flytter bort som skal reise på besøk. Har prøvd å snakke med samboeren om å flytte bort et år til hjemstedet mitt, men det var ikke så aktuelt. Sikkert mange som føler det slik som meg. Men hvor ofte får dere besøk av søsknene deres f.eks ?? Det er sjelden hos meg Det er så synd at det skal bli sånn, føler at jeg mister litt kontakt med de.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 I samme situasjon som deg, og synes det er litt leit til tider, skulle gjerne hatt alle mine litt nærmere. Sist mine søsken var her er halvannet år siden, det er stort sett vi som reiser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå