♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Vurderer å fjerne lammeskinnet som mini ligger på i vogna nå som temperaturen stiger. Føler at det blir for varmt, han er ofte svett når jeg tar han opp etter en lur. Har jo hørt at skinnet skal regulere temperaturen slik at de blir verken for varm eller kald, men usikker på om det stemmer her i gården. Hvilke erfaringer har dere med skinn på våren/sommeren?
Brillefint - Jadda! Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Det har jeg også hørt, så jeg har skinnet i vogna. Er det veldig varmt har jeg kun kalesjen på og ikke noe teppe... Nå bor jeg i Bodø da, men vi har hatt sommer de fem siste dagene:)
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 det stemmer nok ikke her at det regulerer varmen. vi har et fra barnas hus. måtte fjerne det i går.. hun svetter jo som en gris når hun ligger på det..hun sovna med en gang jeg tok det vekk..
2hærligegutter Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Det er lenge siden jeg måtte ta vekk våres, men det gjorde jeg for å beholde den tynne posen en stund til. Men jeg har en veldig varm gutt så det nytter ikke her
*smula* Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Vi har lammeskinnet i vogna hele året. Om sommeren svetter lillegutt uansett, så da sørger lammeskinnet for at han ikke blir kald.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Vi bruker skinnene våre året rundt. Storesøster på 3,5år har sovet på sitt siden hun ble født, og det samme har lillebror. Vi har også skinn i vogna, og det har vi tom brukt i syden uten at barna har blitt overvarme. Har prøvd å fjerne det og har da barna blitt klamme og glovarme.
mamarama og lille banan Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 nei, det gjør vi ikke, men vi har aldri hatt et i vogna heller. vi brukte odenwalder-posen fram til rundt en måned siden. etter det har vi brukt buggy snuggle i sportsvogna og et lett pledd i bagvogna, for den er så lun.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Her er lammeskinnsposen i bruk hele året. Lokket/overdelen av posen er avtagbart. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå