Gå til innhold

Idag knepper det som bare det i magen!!!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelige greier - har hatt det en stund sånn innimellom men hittil idag er det vel iallefall 10 ganger det knepper der inne! Syns det er så rart at ingen vet hva det kommer av, har spurt jm men hun vet ikke. Spurte sist jeg gikk gravid også, ingen kunne svare da heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også har det...det er kansje mest sansynlig bare luftbobbler :)

invollene blir jo pressa skikkelig, og det kan komme sånne poppe/kneppe lyder av luft... jeg har hatt dette lenge og er 37 uker på vei nå... så når alle sier at det knepper der inne når vannet går..så kan jeg ikke vente på det..for det knepper til meg uansett heletia:P hehe

Skrevet

Hehe det har jeg også tenkt på! Alle som sier at de hørte et knepp og da gikk vannet...ikkeno vann som har gått her nei! Hadde som sagt det her sist og, høres sannsynlig ut at det er luftbobler eller noe ja. Kommer som oftest når hu turner der inne så...

Skrevet

Jeg trodde det faktisk var litt brusk/beinlyder fra nurket jeg? Hmmm...Kanskje jeg som tar helt feil. Husker lillemor hadde litt sånne kneppelyder i leddene etter at hun var født og fikk beskjed om at det var helt vanlig.

-Kanskje jeg blander sammen før og etter mage-boing ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...